۳۱۳۸۱۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امتیازات بازی Dark Souls ۳ منتشر شد

بدون تردید با به زبان آوردن نام بازی Dark Souls لرزه بر تن هر بازیکنی میافتد؛ عنوانی که به خاطر المان‌های منحصر بفرد و درجه سختی بالا در کمال لذت می‌تواند کابوس هر شب شما باشد.

وب‌سایت گجت نیوز: بدون تردید با به زبان آوردن نام بازی Dark Souls لرزه بر تن هر بازیکنی میافتد؛ عنوانی که به خاطر المان‌های منحصر بفرد و درجه سختی بالا در کمال لذت می‌تواند کابوس هر شب شما باشد. به‌تازگی امتیازات بازی Dark Souls ۳ از سوی وب‌سایت‌های معتبر منتشر شده که نشان‌دهنده یک بازی عالی دیگر و نهایت خلاقیت تیم سازنده هستیم.

امتیازات بازی Dark Souls 3 منتشر شد

با وجود اینکه یک هفته دیگر تا عرضه رسمی سومین نسخه از Dark Souls باقی مانده است؛ منتقدین نسخه‌های از پیش خریداری شده را مو به مو کاوش کرده‌اند اما معتقدند که هنوز هم کارهای زیادی وجود دارد که در جهان مخوف بازی Dark Souls ۳ می‌توان انجام داد.

امتیازات بازی Dark Souls 3 منتشر شد

بر طبق نقد و بررسی‌های صورت گرفته گیم‌پلی بازی همچنان بازیکنان هاردکور را به مبارزه دعوت می‌کند و چالش‎های متعددی سر راه آن‌ها قرار می‌دهد تا سطح توانایی خود را بسنجند. رئیس‌های Dark Souls ۳ ( دارک سولز ۳ ) نیازی به توصیف ندارند چرا که از زبان زد خاص و عام است؛ بازی‌بازان باری دیگر باید جلوی غول‌هایی این دفعه با شاخ و دم قد علم کنند! می‌دانیم که کار آسانی پیشه‌روی شما نیست اما همین عامل یکی از دلایل محبوبیت سری بازی Dark Souls محسوب می‌شود.

در زیر می‌توانید اولین نمرات منتشر شده از بازی Dark Souls ۳ را مشاهده کنید. در آینده این پست با نمرات جدید بروزرسانی خواهد شد.

امتیازات بازی Dark Souls ۳ :

IGN- 9.5

Ausgamers- 9.5

PC Gamer- 94/100

PCGamesN- 9

Destructoid- 8.5

Polygon- 7

Rock, Paper, Shotgun- no score

Destructoid- 8.5

اگر برای پرت کردن مانیتور خود از طریق پنجره بی‌صبری می‌کنید، تنها هفت روز دیگر تا عرضه ساخته دستان توانا آقای Hidetaka Miyazaki باقی مانده است؛ لازم به ذکر بوده بازی Dark Souls ۳ هفته آینده، ۱۲ آوریل سال جاری میلادی برابر با ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های رایانه شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

امتیازات بازی Dark Souls 3 منتشر شد

شایان ذکر است دومین نسخه از سری Dark Souls در مارس ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰ منتشر شد و توانست با کسب رضایت منتقدین و به امتیاز ۹۱ دست یابد. این بازی توسط استودیو FromSoftware ساخته شده و کمپانی باندای نامکو وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج