۳۱۴۲۵۹
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

شنیدن صدای حیوانات در جستجوی گوگل

گوگل قابلیت جدیدی را به سرویس جستجویش اضافه کرده که از طریق آن می‌توانید صدای ۱۹ حیوان را جستجو کنید و برای آموزش کودکان گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

zoomit.ir - سعید میرزاپور: گوگل قابلیت جدیدی را به سرویس جستجویش اضافه کرده که از طریق آن می‌توانید صدای ۱۹ حیوان را جستجو کنید و برای آموزش کودکان گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

شنیدن صدای حیوانات در جستجوی گوگل

اگر تاکنون از اینترنت برای آموزش کودکانتان استفاده می‌کردید، جالب است بدانید که گوگل قابلیت جدیدی به سرویس‌هایش اضافه کرده است؛ با قابلیت جدید گوگل صدای حیوانات مختلف قابل جستجو است. اکنون اگر واژه Animal Noises را در گوگل جستجو کنید، در بالای نتایج جستجو، تصاویری از حیوانات مختلف نمایش داده می‌شود و با کلیک روی هر کدام نیز صدای حیوان مورد نظر پخش می‌شود.

شنیدن صدای حیوانات در جستجوی گوگل

علاوه بر این، کودکان می‌توانند با جستجوی عبارت « What does the dog say» از صدای سگ مطلع شوند و حیوانات مختلف را نیز بدین شکل جستجو کنند. در قابلیت جدید گوگل صدای ۱۹ حیوان قرار داده شده است که در این بین می‌توان به گورخر، میمون، شیر، گوزن، جغد، خوک، گاو، اردک، فیل، اسب، راکون، وال، نهنگ کوهان‌دار، گرگ، خروس، گوسفند، ببر و بوقلمون اشاره کرد.

قابلیت جدید گوگل کاربران را به یاد اسباب‌بازی‌هایی به نام See N Say می‌اندازد که ساختار دایره‌ای داشتند و صدای حیوانات مختلف را به کودکان یاد می‌دادند. تصویر زیر مربوط به همین نوع از اسباب‌بازی‌ها است.

شنیدن صدای حیوانات در جستجوی گوگل

گوگل این قابلیت را به شکل رسمی معرفی و رونمایی نکرده، اما پستی که چندی پیش در بلاگ گوگل استرالیا منتشر شد، اطلاعات زیادی را در خصوص آن ارایه داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج