۳۱۴۵۳۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اطلاعیه درباره نامه روحانی به پادشاه کویت

دفتر سخنگوی دولت با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی پیرامون سوال خبرنگاران درباره ارسال نامه محرمانه از طرف رئیس جمهوری کشورمان به پادشاه کویت ارائه کرد.

فرارو: دفتر سخنگوی دولت با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی پیرامون سوال خبرنگاران درباره ارسال نامه محرمانه از طرف رئیس جمهوری کشورمان به پادشاه کویت ارائه کرد.

در این اطلاعیه عنوان شده است: پاسخ سخنگوی دولت دراین خصوص تا پیش از دریافت گزارشات مربوطه بوده است. بدیهی است وزارت امور خارجه کشورمان در این مورد اطلاع رسانی لازم و دقیق‌تر را در زمان مناسب انجام خواهد داد.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت روز گذشته در پاسخ به این سوال در خصوص اینکه آیا خبر منتشر شده در روزهای اخیر در برخی رسانه های عربی مبنی بر ارسال یک نامه محرمانه از طرف رئیس جمهور کشورمان به پادشاه کویت را تایید می کنید یا خیر و اینکه برنامه دولت برای مذاکره با کشورهای عربی چیست گفت: «صحت این خبر را به هیچ عنوان تایید نمی کنم.»

وی ادامه داد: «مذاکرات رسمی و محرمانه ای با عربستان نداریم برخی کشورها تلاش می کنند اقدامی انجام داده و وساطتی در این مسیر صورت دهند را رد نمی کنم اما به طور کلی مواضع ما در قبال عربستان روشن است اگر این کشور معقول و چارچوب عرف بین الملل عمل کند چه دلیلی وجود دارد که ایران با کشورهای همسایه آن هم کشورهای مسلمان رابطه خود را تیره کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهد

      انچهمسلمه اینه که دولت روحانی وجود تفکر انقلابی چه در داخل و چه درمنطقه رو به نفع منافع اسرائیل و آمریکا نمیدونه و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به بدنۀ این تفکر فروگذار نمیکنه اینها همان هایی هستندکه نه غزه نه لبنان راشعار دادند وامروز به دنبال عملی کردن نقشۀ سیا وmi6 در ایران هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج