جاباما
۳۱۴۵۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کادیلاک و رویای بازگشت به عصر طلایی

به‌تازگی کادیلاک برند لوکس آمریکایی که چندی پیش لوگوی خود را تغییر داد و دست به دگردیسی تازه‌ای در طراحی و شیوه ساخت محصولاتش زد، از نیت خود برای ورود به بازار سدان‌های فوق لوکس ۲۵۰ هزار دلاری و اس‌یووی‌های ۳۰۰ هزار دلاری خبر داده است.

وب‌سایت پدال: سایت معتبر موتوروان (MOTOR ۱) از برنامه لوکس‌ساز مشهور و قدیمی آمریکایی برای ورود به بازار خودروهای ابرلوکس خبر داده است. بنابر اطلاعات منتشر شده در این سایت، به‌تازگی کادیلاک برند لوکس آمریکایی که چندی پیش لوگوی خود را تغییر داد و دست به دگردیسی تازه‌ای در طراحی و شیوه ساخت محصولاتش زد، از نیت خود برای ورود به بازار سدان‌های فوق لوکس ۲۵۰ هزار دلاری و اس‌یووی‌های ۳۰۰ هزار دلاری خبر داده است. بازاری مملو از رقیب و پر از محصولات خاص و بسیار گران‌قیمت که رقابت در آن محتاج دقت و ظرافت بسیار بالایی است.

کادیلاک و رویای بازگشت به عصر طلایی

کادیلاک مدتی است در حال رایزنی و تحلیل جنبه‌های مختلف تولید یک شاسی‌بلند اندازه کامل و ابرلوکس با نام تجاری XT۹ است که در اندازه و تجهیزات از مدل اسکالید بزرگ‌تر و بالاتر است و قیمتی که برای مدل پایه‌اش در نظر گرفته شده از حدود ۲۵۰ هزار دلار شروع خواهد داشت. اسکالید که خود قرار است در آینده نزدیک با نام تجاری XT۸ به بازار ارائه شود، یکی از بزرگترین اس‌یووی‌های تولید شده در سرتاسر بازار است.

این محصول که قرار است تا یک دهه آینده ارائه گردد، به‌عنوان رقیبی برای بنتلی بنتایگا و اس‌یووی تولیدی رولزرویس که احتمالاً نام کولینان را بر خود خواهد داشت به رقابت می‌پردازد. مدلی که قطعاً به‌واسطه رقبای مشهورش رقابت سختی برای فروش بیشتر خواهد داشت. به‌ویژه که کادیلاک سالهاست در این بازار غایب بوده و رقیبان او ازجمله مرسدس، بنتلی و رولزرویس به‌خوبی درس‌های خود را به مشتریان پس داده‌اند.

سدان مدنظر کادیلاک نیز که قرار است به‌عنوان یک لیموزین ابرلوکس با قیمت ۳۰۰ هزار دلار به مشتریان عرضه گردد CT۹ نام دارد و گفته شده دو سال پس از ورود مدل XT۹ به بازار عرضه می‌گردد.

کادیلاک و رویای بازگشت به عصر طلایی

البته چیزی که مشخص است سختی پیش‌بینی ورود حتمی این دو محصول به بازار با توجه به برنامه ده ساله کادیلاک است. دوره‌ای که قطعاً در پایان آن اقتضائات جدیدی در بازار خودرو حاکم شده است. به نظر می‌رسد موفقیت این دو مدل در رسیدن به خط تولید بستگی زیادی به موفقیت سدان جدید CT۶ و جانشین آینده مدل موفق اسکالید دارد.

کادیلاک و رویای بازگشت به عصر طلایی

شایعه دیگری که درز نموده از تولید دو محصول میانی مابین سدان جدید CT۶ و سدان ابرلوکس CT۹ خبر می‌دهد. گفته می‌شود از این دو مدل یکی خودرویی است کوپه، لوکس و قدرتمند با کد CT۷ و دیگری سدانی است لوکس با قیمت بیش از ۱۰۰ هزار دلار با کد CT۸ که قرار است با مدل‌هایی همچون مرسدس S کلاس به رقابت بپردازد.

کادیلاک و رویای بازگشت به عصر طلایی

به نظر می‌رسد جنرال‌موتورز در حال تدارک یک حمله بزرگ به بازار با استفاده از برند برجسته کادیلاک است و در این راه مدل‌های مختلف و متنوعی برای رقابت هرچه بهتر با بزرگان بازار در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج