۳۱۴۸۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مخالفت رئیس جمهور بعدی آمریکا با برجام

«کنگره باید به وظیفه خود عمل کند و تحریم ها علیه ایران را افزایش دهد و نامزدهای انتخابات آمریکا همگی باید بسیار واضح مخالفت خود را با برجام اعلام کنند و این به نفع آنهاست که چنین کاری را انجام دهند.»

جام نیوز: روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" در مقاله ای به قلم "جنیفر روبین" با عنوان "اوباما در توافق هسته ای ایران منزوی شده است"، به صحبت های اخیر اوباما در مورد اینکه ایران به تمامی روح توافق هسته ای عمل نکرده است پرداخت و نوشت: رئیس جمهوری آمریکا بر این باور است که وقتی ایران موشک هایی را که عبارت هایی با عنوان تخریب اسرائیل روی آنها حک شده است، آزمایش می کند، اقتصاد و بازار را برهم می زنند.

این مقاله نویس آمریکایی در ادامه افزود: صحبت های اوباما نشان می دهد که وی همچنان نگران است و از طرفی نیز بدنبال انجام توافقات بیشتری با ایران است. ایرانی ها نیز از طرفی بر این باورند که توافق هسته ای منعی را برای برنامه نظامی این کشور در پی ندارد و همچنان ناظران آژانس نتوانسته اند که به سایت نظامی پارچین بروند.

جنیفر روبین در ادامه افزود: رهبران کنگره از هر دو جناج اکنون به توافق هسته ای دولت اوباما با ایران معترض هستند و همچنان ادعای دولتی های آمریکا مبنی بر کاهش خطر برنامه هسته ای ایران را نپذیرفته اند. اکنون فاصله بین قول هایی که تیم مذاکره کنندگان آمریکایی به کنگره داده بود با واقعیت که اتفاق می افتد، بسیار گسترده تر هم شده است.

متحدان آمریکا نیز از این توافق نگران هستند. سفیر امارات متحده عربی در آمریکا نیز در روزنامه وال استریت ژورنال نوشته است که از زمان توافق هسته ای، ایران برنامه های ایذایی خود را در منطقه دوبرابر کرده است.

این مقاله نویس آمریکایی در ادامه به تست موشک های ایران اشاره کرد و نوشت: در ماه های اخیر شاهد این نیز بوده ایم که ایران موشک هایی با برد بالا هم در زمین و هم در دریا آزمایش کرده است. در حال حاضر با توجه به انتخابات آمریکا، نامزد جمهوری خواه دونالد ترامپ به شدت با برنامه هسته ای ایران و روندی که دولت کنونی آمریکا در قبال ایران در پیش گرفته است مخالف است. مخالفان توافق هسته ای بر این باورند با توجه به اوضاع منطقه و اینکه اثر انگشت ایران در بسیاری از رویدادهای منطقه ای دیده می شود، نمی توان به راحتی از کنار آنها گذشت.

این مقاله نویس در پایان افزود: کنگره باید به وظیفه خود عمل کند و تحریم ها علیه ایران را افزایش دهد و نامزدهای انتخابات آمریکا همگی باید بسیار واضح مخالفت خود را با برجام اعلام کنند و این به نفع آنهاست که چنین کاری را انجام دهند زیرا رئیس جمهور بعدی آمریکا باید هر طور شده اعتبار آمریکا را برگرداند و هنجار های بین المللی را عیله ایران مدیریت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج