۳۱۴۸۹۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

۶ مکان جنایی زیبا در آمریکا که نابود شدند

اغلب کسانی که عاشق داستان‌های جنایی هستند، باور دارند هرگز نباید به مکانی که چنین وقایع فجیعی درآن ها رخ داده، نزدیک شوند. به اعتقاد آن‌ها این اماکن که روزی مدفن اجساد قربانیان پرونده‌های جنایی بوده، نفرین شده‌اند و اصلا جای مناسبی برای گذران وقت نیستند.

وبسایت دیجی کالا مگ - حدیث جانی: اغلب کسانی که عاشق داستان‌های جنایی هستند، باور دارند هرگز نباید به مکانی که چنین وقایع فجیعی درآن ها رخ داده، نزدیک شوند. به اعتقاد آن‌ها این اماکن که روزی مدفن اجساد قربانیان پرونده‌های جنایی بوده، نفرین شده‌اند و اصلا جای مناسبی برای گذران وقت نیستند.

۱. رودخانه‌ی د پلینز (Des Plaines River)

6 مکان جنایی زیبا در آمریکا که نابود شدند

«جان وین گریسی» (John Wayne Gracy)، معروف به «دلقک قاتل» شیکاگو، در دهه‌ی ۱۹۷۰ میلادی، پس از آن‌که، ۳۳ پسر نوجوان را مورد تجاوز قرار داد و به قتل رساند، جسدشان را به این رودخانه‌ انداخت. «جفری داهمر» (Jeffery Dahmer)، آدم‌خوار شهر میلواکی هم آن قسمت‌های بدن قربانیان‌اش را که نمی‌خورد(!)، به رودخانه می‌ریخت.


۲. پارک لیکین بالتیمور (Baltimore's Leakin Park)

6 مکان جنایی زیبا در آمریکا که نابود شدند

این پارک بیشتر به خاطر نقش عمده‌اش در پادکست «زنجیره‌ای» معروف است، بالتیمور این پارک را «بزرگترین گورستان ثبت‌نشده» می‌نامد؛ چرا که آنجا مواجه‌ شدن با یک جسد عادی است. آهسته قدم بردارید.


۳. رودخانه‌ی سبز (The Green River)

6 مکان جنایی زیبا در آمریکا که نابود شدند

این رودخانه‌ی مخوف، زباله‌دان «گری ریجوی» (Gary Ridgway) اهل واشینگتن بود؛ کسی که پنج نفر نخست از ۷۱ نفر قربانی‌اش در دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی را پس از قتل به این رودخانه انداخت. ترسناک‌تر این‌ که همین امسال جسد زنی در یک چمدان در این روخانه پیدا شد. شاید قاتل، دنباله‌روی راه قاتل اصلی رودخانه‌ی سبز باشد.


۴. بیابان موهاوی (Mojave Desert)

6 مکان جنایی زیبا در آمریکا که نابود شدند

گفته می‌شود این بیابان وسیع که بخش‌هایی از کالیفرنیا، نوادا، یوتاه و آریزونا را دربرگرفته، مدفن اجساد قربانیان قتل بی‌شماری‌ است؛ طوری‌که اگر هرجا جسدی رها می‌شد یک صلیب روی آن قرار می‌گرفت، به سختی می‌شد در این بیابان راه رفت. شایعات مبنی بر این است که «ویلیام ریچارد بردفورد» (William Richard Bradford)، قاتل زنجیره‌ای، پیش از مرگش اعتراف کرد جسد ۵۴ نفر را در این بیابان سربه‌نیست کرده‌بود.


۵. پارک ملی اورگلیدز (The Everglades)

6 مکان جنایی زیبا در آمریکا که نابود شدند

قاتلان زنجیره‌ای بسیاری، از جمله «اوتیس الوود تول» (Ottis Elwood Toole) و «هنری لی لوکاس» (Henry Lee Lucas)، اجساد قربانیان خود را در مرداب‌های وسیع این منطقه رها کرده‌اند. ترسناک‌تر از آن این ‌است که شایعاتی مبنی بر وجود یک فرقه‌ی شیطانی‌ در دل این منطقه به گوش می‌رسد.


۶. ایست ریور (The East River)

6 مکان جنایی زیبا در آمریکا که نابود شدند

این رودخانه یکی از سمبل‌های شهر نیویورک است که دو قسمت شهر یعنی منهتن و نیوجرسی را از هم جدا ‌می‌کند. این رودخانه‌ که مدفن قربانیان قتل‌ است، اردیبهشت هر سال همراه با شناور شدن اجساد روی سطح آب، پلیس نیویورک را مجبور به دروی اجساد می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج