۳۱۴۹۷۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ادای احترام فانی بر مزار معلم خاشی

وزیر آموزش و پرورش امروز در سفر به سیستان و بلوچستان بر مزار معلم فداکار خاشی خواهد رفت و در ادامه از خانواده این معلم تجلیل خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر آموزش و پرورش امروز در سفر به سیستان و بلوچستان بر مزار معلم فداکار خاشی خواهد رفت و در ادامه از خانواده این معلم تجلیل خواهد کرد.

علی اصغر فانی، وارد زاهدان شد و مورد استقبال استاندار و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.

شرکت در همایش معلمان فداکار در زاهدان و حضور در نشست شورای آموزش و پرورش از مهمترین برنامه های وزیر آموزش و پرورش به استان است.

مجتبی شجاعی، بخشدار خاش با تجلیل از ابراز همدردی و محبت مسئولین، نهادها و بالاخص مردم ایران اسلامی نسبت به خانواده معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی گفت: بنابر اظهارات خانواده و نزدیکان این اسوه فرهنگی، پیامها و ابراز همدردی مردم کشور و نخبگان غیر قابل تصور است.

شجاعی ادامه داد: حمیدرضا گنگوزهی از خانواده‌ای متدین و با تقوا و خوشنام است که دارای پدری زحمتکش و مادری مومنه و همسر و خانواده‌ای تحصیلکرده است که با مشقات فراوان مدارج تحصیلی را طی و در حال خدمت به مردم منطقه هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: علی رغم اینکه این شجاعت و مسئولیت پذیری معلم فداکار گنگوزهی و همکارش شهنوازی دارای ابعاد معنوی و اخلاقی و اجتماعی بی‌نظیر و گسترده است از سوی دیگر برنامه ریزی و مساعدت حداکثری برای حمایت از بازماندگان معلم فداکار بالاخص همسر و فرزندانش ضروری و شاید کمترین کاری است که بتوان برای خانواده وی انجام داد.

وی گفت: از همان روز نخست شاهد پیگیری و مساعدت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بودیم که جا دارد از تلاش این بزرگواران تقدیر و اذعان کرد که گنگوزهی رفت تا نامش در تاریخ زنده بماند و سرمشقی از یک جوان روستازاده بلوچ مومن، مسئولیت پذیر و شجاع برای کل جوانان غیور ایرانی باشد.

بخشدار خاش ضمن اشاره به شجاعت عبدالرئوف شهنوازی، معلم مصدوم این حادثه و ضرورت حمایت شغلی و تبدیل وضعیت وی ادامه داد:طی صحبتی که با معلم مصدوم داشتم وی اذعان داشت علی رغم اینکه پای وی در گچ است اما علاقمند است با همین وضعیت از ابتدای هفته بعد به کلاس درس بازگردد و به خدمت خود در نقطه صفر مرزی ادامه دهد که ایشان نیز الگویی زنده از معرفت روستازاده‌ای مرزنشین و انقلابی و جهادگر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج