۳۱۵۰۳۹
۹۷ نظر
۷۲۹۲
۹۷ نظر
۷۲۹۲
پ

بهترین کشورها برای ازدواج پسران ایرانی

خبر ایجاد تسهیلات برای ازدواج با دختران روس، دروغ سیزده یا اول آوریل بود اما بررسی مانشان می دهد بهترین کشورها برای ازدواج پسران ایرانی، روسیه و کشورهای اروپای شرقی است.

روزنامه هفت صبح: خبر ایجاد تسهیلات برای ازدواج با دختران روس، دروغ سیزده یا اول آوریل بود اما بررسی مانشان می دهد بهترین کشورها برای ازدواج پسران ایرانی، روسیه و کشورهای اروپای شرقی است.

چند روز قبل، خبری از روزنامه الدیار لبنان فضای شبکه های اجتماعی ایران را تکان داد. خبر این بود که روسیه در حال بررسی طرحی است که به مردان خارجی که با دختران یا زنان روس ازدواج کنند، ۱۵ هزار دلار و تابعیت روسی بدهد.

واکنش ها، تقریبا مثل همیشه توأم با طنز بود و آنقدر آش طنز، شور شده بود که کسی به فکر اول آوریل نیفتاد و اینکه ممکن است چنین خبری، دروغ باد. با این حال و در شرایطی که مشخص شده، این خبر هم یک خبر دروغین و از سر طنز و شوخی بوده، بد نیست که ما، ماجرا را کمی جدی بگیریم و از خود بپرسیم، اگر قرار باشد پسر یا مرد ایرانی، دختری خارجی را برای ازدواج انتخاب کند، بهتر است به کدام کشور برود و سراغ زنان یا دختران کدام ملیت را بگیرد.

برای این کار، نخستین گام این بود که فهرست کشورهایی را پیدا کنیم که نسبت جنسی شان به نفع زنان است؛ یعنی در میان جمعیت آنها، برخلاف اکثر کشورهای جهان، تعداد زنان بیش از مردان است چون در این کشورها است که شانس های بالقوه برای ازدواج بیش از سایر کشورها است.

کجا زن بگیریم؟

آمارها نشان می دهد اکثر این کشورها در شرق اروپا قرار دارند. به عبارت دقیق تر، استونی با داشتن ۱۰۰ زن در مقابل هر ۸۴ مرد، به تعبیری زنانه ترین کشور جهان است و این در حالی است که در امارات متحده عربی به ازای هر ۱۰۰ زن، ۱۸۲ مرد وجود دارد و از این رو، این کشور، مردانه ترین فضای جمعیتی را در میان کشورهای جهان دارد اما در میان کشورهای زنانه، پس از استونی، نام اوکراین، روسیه، لاتوباف بلاروس، لیتوانی و ارمنستان از کشورهای شرق اروپا و آسیای مرکزی یا کشورهای زیر مجموعه اتحاد جماهیر شوروی سابق وجود دارد و کشورهای جیبوتی، آروبا، آنتیگوئا و باربودا را هم باید به این فهرست اضافه کرد که در میان این سه کشور، جیبوتی اصلا وضع خوبی برای زندگی ندارد، آروبا جزیره ای تحت حاکمیت هلند است و آنتیگوئا هم تحت حاکمیت انگلستان و همه می دانند که اخذ ویزای مهاجرت از این دو کشور، بسیار دشوار است.

از این روست که تنها مقصد برای ازدواج پسران ایرانی، البته از دید آماری، کشورهای شرق اروپاست. کشورهایی که از قضا جمعیت مسلمان معتنابهی هم دارند. مثلا در روسیه، تخمین زده می شود که حدود ۱۵ میلیون مسلمان زندگی کند و از اوکراین هم آمارهای ضد و نقیضی در دست است که حداقل آن حدود ۴۰۰ هزار ساکن مسلمان است.

با زن خارجی می توان اقامت گرفت؟

اما خوب است بدانیم که تکلیف وضعیت اقامت و تابعیت افراد در صورت ازدواج با یک زن خارجی چطور خواهد بود. یک موسسه مهاجرتی ایرانی که در کشور بلاروس هم شعبه دارد، در سایت خود، در مورد اخذ اقامت روسیه از طریق ازدواج نوشته این کار باید از طریق سفارت صورت گیرد و اصلی ترن کار این است که توان مالی شوهر ثابت شود.

به نوشته این سایت اثبات این توان مالی در حال حاضر با داشتن سالی ۲۰ هزار دلار برای یک زوج بدون بچه ممکن است. اثبات این درآمد با روش های مختلف از قبیل استخدام، وجه نقد در بانک و داشتن کار آزاد میسر خواهد بود. البته دو طرف باید اثبات کنند که رابطه آنها واقعی بوده و هدف از ازدواج کسب اقامت نیست. معمولا در این زمینه مدارک متعددی در ارتباط با روابط دو طرف قبل و بعد از ازدواج باید ارائه شود و در نهایت اثبات این مدعا برای متقاضیان داخل روسیه که با هم زندگی می کنند بسیار ساده تر است.

یک سایت فارسی زبان دیگر هم که در زمینه اوکراین فعالیت می کند؛ امکان اخذ اقامت دائم از اوکراین یا ازدواج را طی یک پروسه زمان بر دو ساله ممکن می داند اما هشدار می دهد که سودجویانی هستند که ایرانیان متقاضی این کار را مورد کلاهبرداری قرار دهند. البته ظاهرا ایرانیان، به غیر از این کشورها، در کشورهای دیگری هم به دنبال شریک زندگی خود می گردند کما اینکه ایرانیان آمارهای بازدید یک وبلاگ مختص راهنمایی ایرانیان در لبنان نشان می دهد از ۶ مطلب پرطرفدار در این وبلاگ، ۳ مطلب در خصوص ازدواج با زنان لبنانی بوده است و مجموعا، این ۳ مطلب حدود ۱۵ هزار بار خوانده شده است.

مقررات قانونی برای ازدواج با زنان خارجی

جالب است بدانید که از نظر قانونی و با وجود مشکلات زیادی که در مورد تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زن ایرانی با مرد بیگانه وجود دارد؛ هیچ مانعی در خصوص تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زن بیگانه با مرد ایرانی نیست و در عین حال طبق بند ۶ از ماده ۹۷۶ قانون مدنی، هر زن تبعه خارجی که شوهر ایرانی داشته باشد نیز تبعه ایران محسوب می شود و می تواند درخواست شنناسنامه داشته باشد.

یادتان باشد که همه این موارد قانونی در صورتی است که ثبت ازدواج شما در مرجع قانونی یعنی نمایندگی دیپلماتیک ایران در خارج از کشور به صورت قانونی انجام شده باشد. نمایندگی های دیپلماتیک ایران، برای ثبت ازدواج با زن خارجی علاوه بر مدارک معمول، اصل گواهی تشرف زن به دین مبین اسلام صادره مراکز اسلامی مورد تایید سفارت و اصل گواهی جاری شدن صیغه عقد شرعی صادره مراکز اسلامی مورد تایید سفارت راهم مطالبه می کنند.

سال گذشته، سایت فرارو، در گزارشی به نقل از علی اکبر محزون، مدیرکل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور، خبر داد که در سال ۱۳۹۲، ۶۶۰ مورد ازدواج مرد ایرانی با زنی از اتباع بیگانه به ثبت رسیده و این تعداد، تنها در ۹ ماهه نخست سال ۹۳ به ۵۶۰ مورد ازدواج رسیده است. ممزوج شدن مردم دو کشور همسایه عراق و افغانستان از طریق پناهندگی در اثر جنگ با ایران را می توان بستر اصلی این موضوع ذکر کرد. در حالی که فرارو در گفتگو با کارشناسان، مسائل فرهنگی و اجتماعی جدید مثل سخت بودن ازدواج با دختر ایرانی را دلیل این ماجرا ذکر می کند.

هر چه باشد بازتاب ماجرای تسهیلات در خصوص ازدواج با زنان روس که البته قبلا یک بار هم در خصوص ازدواج با زنان مطلقه کویتی تکرار شده بود، نشان می دهد که برخی پسران و مردان ایرانی، تا چه میزان مشتاق ترکیب دو آرزوی خود یعنی ازدواج و مهاجرت کردن هستند.

در این میان، دست روزگار با این مردان ایرانی همراه است که بهترین گزینه های خارجی برای ازدواج شان، دخترانی از اروپای شرقی هستند. دخترانی که حتی، شاه این مملکت را زمانی انگشت به دهان کرده بود. سخن از ناصرالدین شاهی است که در سفرنامه فرنگش نوشت: «یکی از دخترهای والی مونته نگرو هم مقابل ما پهلوی ولیعهد روس نشسته بود. این دوتا هر دو خیلی خوشگل بودند، آنکه پهلوی من بود خیلی خوشگل و مقبول بود اما آنکه پهلوی ولیعهد بود خوشگل تر و دندان هایش بهتر بود. من خیلی دلم می خواست که تمام راه را با دختر والی حرف بزنم... دو کلمه با امپراطریس حرف می زدیم، هشت کلمه با دختر والی.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      مگر دختران ایرانی چه اشکالی دارند که پسران برای ازدواج دنبال دختران خارجی باشند؟

      پاسخ ها

      • هموطن

        دختران ایرانی یه اشکال دارن اونم پول وثروت میخان نه عشق

      • بدون نام

        توقعات بالا و نداشتن خونه و ماشین و شغل با هم نمیسازه

      • علی

        دختران ایرانی فقط بدنبال پول شوهر هستند. اگر اینگونه نبود با مردی که وضعیت مالی خوبی ندارد هم ازدواج میکردند. درضمن ازدواج بازن خارجی باعث میشه با یه فرهنگ و ملیت جدیدی آدم آشنابشه و بطورکلی یه زندگی جدیدی رو تجربه کنه

      • حسام

        من پسرم 25 سالمه.دخترای ایرانی هیچ مشکلی ندارن بعضیا از پسرا اینجا هیچ نشدن میخوان برن اونجا بلکه نون خور دخترای روسی بشن

      • m.a

        این اشخاص به قصد مهاجرت میرن سراغ اون دخترا..وگرنه آقایی که بی پول باشه نمیتونه دختری رو جذب کنه حتی اروپاییش رو..

      • رها

        هه چه جالب پس پسرا میخوان دختر خارجی بگیرن؟؟باشه راه باز جاده دراز آقا محمد اینا رفتن با دوست دخترانشون ازدواج کردن اونام که دخترای ولگرد هیچی دیگه ما رو هم قاطی مرغا کردن شما اگه نشسته بودی سنتی ازدواج کرده بودی می فهمیدی دختر ایرانی یعنی چی فک میکنین شما پسرا چه تحفه ای هستین زیاده خواه و مغرور و خودپسند البته با بعضیا هستم شما هم نگران ما نباشین آخرش با ایرانی ازدواج میکنین و باید بله رو بگین عجبا ببین ما دخترا گیر کیا افتادیم

    • بدون نام

      دختران ایرانی توقع وافادهه زیادی دارن آقای محمد15/29

    • بدون نام

      تاجیکستان .چون هم فارسی بلدن هم اگه بخای مرخصی بیایی نزدیکه

      پاسخ ها

      • مرتضی

        چیکار باید بکنیم؟شرایطش چیه اگ بخایم از اونجا ازدواج کنیم؟

    • بدون نام

      برای دختران عزیز، چین پسر زیادی داره ،دختر کم داره - دنبال ظاهر و دماغ باریک و پوست سفیدو پدر زن پولدارم نیستن.اقتصادشونم خیلی جلوتره از ایران.

    • دختر ایرانی

      البته بذارین برن. همون بهتر که پولشون را خرج خارجیا کنند تا قدر دختران ایرانی را بدانند. داشتن حداقل سالی 20 هزار دلار چقدر میشه؟ تا به نفعشون نباشه شما را جمع نمیکنند آن هم خوشتیپها و پولدارها را میخوان. نه کور و کچلهایی مثل شما را آقا!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

      • بدون نام

        همه کشور ها مث ما ایرانی ها نیستند که به فکر سود جویی باشند وکسی روکه داره به ملت خودش خمت می کنه یا یک کور وکچل مث شمارو جم می کنه کلاهبردا بدونن ودر موردش قضاوت کنند.اسم خوتونم میزارید مسلمون؟بخدا زشته اگه درک کنید.حتی آمریکا هم که اینقداز مسلمون بدش میاد هم مردمش دروغ نمی گن واز دروغ بی زارند.این چه ملمانیست وای به دین دار ها.

    • یه ایرونی

      کاربر22/1دقیقه درسته که ماازاین سایت استفاده تفریحی میکنیم وبه شوخی کامنت های طنزآلودمیزنیم.ولی شماهم یه کم غیرت داشته باشی بدنیست .داری درمورددختران کشورصحبت میکنی .چینی هابایدبادختران چینی ازدواج بکنن نه ایرانی

    • محمد

      جیب کردها رو پر پول کردند هر کدومشون دو تا زن دارند حالا میخوان ترک فارس عرب رو با این حقه از ایرا ن اخراج کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه نادون کدون کرد دو زنست ها.اینم حرفه میرنی

    • ارسین علمشاهی

      فرهنگ ایرانی،زن ایرانی.تمام

    • مهران

      حالا صحبت درباره ی دخترهای دیگه و اینکه می خوایم با اونا ازدواج کنیم کار آسونیه. مسئله اینه که اونام دلشون می خواد باما ازدواج کنن یا نه؟

    • سعید

      خدایش دخترای روس خیلی خوبن ... انشالله برم یکی خوشگلشو بردارم بیارم ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونام نشستن تو بری جم شون کنی؟

      • ابراهیم مطر

        اتفاقاً من از کسی که اونجا زندگی کرده شنیدم که خیلی هم کم توقع هستن

    • امیر

      من هم با زن ایرانی زندگی کزدم هم زن خارجی واقعا دارم میگم زندکی با زن خارجی یک چیز دیگست

      زن ایرانی فقط بلده بناله و مفت بخوره بخوابه و به خیال خودش زیباترینه اما زن خارجی بهت اعتماد به نفس میده و باهات میسازه

      پاسخ ها

      • میترا

        اتفاقا این نظر رو هم من درمورد پسر خارجی دارم در مقایسه با پسر ایرانی

    • پژمان

      زنان ایرانی متاسفانه همشون یک مشت روانی و مفت خورن من که خیلی گشتم اسم زن ایرانی که میاد فقط مادران ما هستند که اصالت زن ایرانی روو حفظ کردن دخترای امروز خودشون هم نمیدونن دنبال چی هستند

      پاسخ ها

      • علی

        دمت گرم ایول حرف حق زدی واقعا چه چیزا تحفه ای هستن دختران ایرانی خدا زیادشون کنه

    • امید

      بدبخت مرد اماراتی

    • ميرزا

      نه مهريه داره نه ادعا با عشق و علاقه و شوهر پرست واقعا مرد رو شرمنده ميكنند حالا بماند كه خوشگلند بدون لوازم آراايشي توصيه به جوانان قبل ازدواج يه سفر برين گرجستان يا روسيه و اون وقت ببينم ميتونيد از خير دختراي سفيد روس بگذريد واقعا حوري هستند

      پاسخ ها

      • مرتضی

        داداش چطوری میتونم با یه زن خارجی ازدواج کنم ،؟

      • بدون نام

        چون صورتشون پر از کک و مک هست خوشگل هستن ؟!!!!؟!؟! خخخخخخخخخخخ

    • آآآآآ

      سلااااااااااممممممممم
      من از همه شما هم وطن پرست ترم و هم کشورم رو دوس دارم
      ولی خدایی دخترای ایرانی سرشون بوی پا میده چیین وجدانن همش ارایش همش غور همش غرور بابا هم پیامبران هم هزار فیلسوف دیگه تاکید به رابطه ج نسی عالی داشتند برای تحکیم زندگی شما دخترا از بس لوس و ننر بار اومدید یه بوس ساده هم حالیتون نیست فقط بلدید بگید گم شو هررری اشغال فلان اخه ترشیده تو باید منت مردی رو داشته باشی که نون حلال در میاره تو این شرایط گند اقتصادی داره زور میزنه که گشنه نمونه تو باید با اغوشت بهش پناه بدی بهش محبت کنی نه از همون اول ادعای خونه دویست متری کنی بعدم در خفائ خودت بری .......... لعنت خدا بر پدر و مادری که چنین دختری تحویل جامعه میده...
      در اولین فرصت ممکن یه دختر سرخاب سفیداب حوری از هر جا جز ایران میگیرم حتی اگر تا الان فاحشه هزار تمنی بوده و در اخر خاک تو سر دخترای مغرور مملکتم خااااااااااااک

      پاسخ ها

      • علی

        سلام حرف حق زدی دمت گرم کامل قبول دارم یک مدت با یک دختر که وضع اقتصادی خوبی نداشت و پدرش معتاد بود رفتم برای خواستگاری دقیقا همینجور بود حال هم زن پر فیس و افاده و پرتوقع راست میگه دختران روسپی خارجی میرزن به دخترا ایرانی

    • دیما

      هرجا آب هست گلم هست اگر آدما به آدمیت برسند فرقی نداره از کدام نژاد باشی اهل شمال یا جنوب ویا غرب ویا شرق چون وچون درک درست نداریم در تخیل دنبال نداشته هایمان در جایی که تجربه نکردیم می گردیم در ضمن تجربه دیگران هم به ما نشان میده هم ازدواج موفق بوده وهم نا موفق درصدش را نمیدانم فقط اینو میدونم اگر نیت پاک باشه هرجای جهان باشی موفق خواهی شد

    • ایوب

      سلام.
      از نظر من دخترای ایرانی یک سری خصوصیاتِ ناپسندی دارن،که اونا رو از چشم پسر ایرانی انداخته و میل پسران جامعه رو به ازدواج کم کرده.
      برای مثال پول پرستی،مغرور بودن و زبون درازی از صفاتی هستن که بیش از نیمی از دخترای این دوره دارن.
      دختران کشور های اروپایی و در کل خارجی، به این دلیل که از همان دوران کودکی،فردی منطقی،منظم و چشم و دل سیر پرورش پیدا میکنن و بزرگ میشن،به مراتب میتونن از دخترای ایران ،همسرای بهتری باشن.
      این موضوع که بعضی افراد ادعا میکنند که خارجی ها افرادی سرد و بی احساس هستن، کاملا طرز فکر غلطی هست.
      به این دلیل که اونا صمیمیت و عشق و محبت رو توی خونه هاشون و بین اقوام و دوستانشون،بیشتر از جامعه و میان مردم غریبه رواج دادن.
      و از نظر من این فرهنگ بسیار منطقی تر و کاربردی تر است
      سپاس

    • سامان

      بنده يك تاجر سر شناس ايراى هستم شهر تهران ٤٣سال سن دارم و از همه نظر ايدال هستم و عاشقانه عاشق دوست دارم با يك دختر روس ازدواج كنم تنها ارزوى من اين است كه با يك دختر روس ازدواج كنم ولى نميدانم كه چطورى از راهى به اين ارزوى برسم اگر كسى واقعن تجربه ازدواج با يك بانوى روس را دارد من را راهنماى كند متشكر سامان تهران

      پاسخ ها

      • حسن

        سلام میشه که بفرمایید زمینه کاریتون چی هست و اینکه قبلا ازدواج داشتین یا نه

      • بدون نام

        نه مهریه میخوان نه شیر بها .هم کارکنند هم بساز سرچ کن تا از بین هوریهای سفيد قدبلند روس یکی رو بگیری
        کل هزينه سفر به اونجا رو هم کمپانی روس بهت میگه حدود 400 تا 1000 دلار

    • مرتضی

      بنده یک قاضی هستم، دانشگاه بهشتی درس خوندم، با رتبه های عالی وارد دانشگاه شدم، مسلط به زبان انگلیسی، خطاطی میکنم، مکانیکی بلدم، درآمد نسبتاً خوب دارم، ولی چون با مادرم زندگی میکنم و شهر کوچیک، اکثر دخترای که از هر لحاظ از من پایین تر هستند، بخاطر مادرم که نمی تونم تنها رهاش کنم به نوعی صحبت کردند که بوی عدم تمایل داشته، نه اخلاق مشکل داشته نه قیافم و نه تیپم. متاسفم که توقعات بالا رفته بین دخترا که فقط میخان روبروی خونه مادرشون خونه داشته باشن.مطالبی که گفتم عین حقیقته، دو هفته پیش با دختری که معلم ابتدایی هست صحبت کردم، اصالتاً داهاتی هست ولی الان مرکز استان زندگی می کنند به من میگه من نمی تونم شهرستان زندگی کنم!! تا تهران بودم تهرانی به من می گفتن شهرستانی الان مرکز استانی ها. ارزشهای جامعه تغییر به سمت بد کرده.

    • احمد

      سلام دوستان من یه دوست دارم به اسم پدرام ... داخل ایران به دختری علاقه داشت که دختره رو به هر نحوی بود بهش ندادن گفتن پول نداری و همون دختر گفت پول نداری شوهر نکرد دوستم خواننده شده البته عروسیها خودشو بست تور ترکیه رفت با دختری ترکیه علامند شداونم ازاین الانم استبانبول زندگی میکنه چندماه یبار میاد سرمیزنه خانواده اش دختر ایرانی دنبال پول هستن

    • حسین

      دختران ایرانی پر از افاده هستن

      پاسخ ها

      • علی

        حرفهاتون درباره دخترای ایرانی درسته خدا کنه اینقدر مجرد بمونن و عمر کنن بوی ترشیدگیشون خاورمیانه ایها رو خفه کنه چجور میشه از کشور دیگه زن گرفت مثل روس و اکراین شرایطش چجوره

    • مرتضی

      دوستان اگ کسی میتونه من و. واسه ازدواج با یه دختر خارجی راهنمایی کنه ک. باید چیکار کنم لطفا دریغ نکنه ممنون میشم

    • حسین

      من خودم با دختره روس ازدواج کردم واقعا دخترهای نجیبی هستن

      پاسخ ها

      • محسن

        سلام خوبی میشه بامن حرف بزنی وراهنمایی کنی چون منم میخوام ازروس زن بگیرم....ممنون

      • محسن

        حسین جان لطفا راهنماییم کن ممنون ...

      • علی

        سلام چجوریه راهش چیه راهنمایی کن خدا خیرت بده

    • ابوالفضل

      داداشا من میخوام با یه ایتالیایی ازدواج کنم باید چی کار کنم

    • علی

      سلام به دوستان بنده به عنوان کسی که همسرم اهل بلاروس هست خیلی ازش راضی هستم،ولی رفقای عزیز،ازدواج مثل دوست دختر گرفتن نیست،شما باید مدتی با شخص مورد نظر رفت و امد کنی،بهترین راه اقامت دانشجویی هست،که زمان این رو داشته باشی شخص مورد نظرت رو پیدا کنی،چون ویزای کاری تو کشورهای مثل اوکراین بلاروس روسیه لتونی لیتوانی و استونی خیلی سخت هست و موقعیت کاری هم کمه،مگر اینکه زن بگیری و اقامت دائم بگیری،که تو اون موقعیت هم بازم شرایط کار دشواره،خود من همسرم رو ایران اوردم،ولی اگر دانشجو بشی قطعا هم فرصت داری هم موقعیت بهتر،ولی از نظر دخترای روس قابل مقایسه با دختران ایران نیستن،نه غرور کاذب،نه فیسو افاده،،،بسیار مهربان و بساز،ولی یادتون باشه،عشق تو این کشورا حرف اولو میزنه،پس حواستونو خوب جمع کنید که اسم ایران خراب نشه،تنوع طلبی ممنوع،موفق و پیروز باشید

      پاسخ ها

      • علی

        سلام در مورد دختران ایران راست میگی باور کن حیف آدم حیف مرد نگاشون کنه بدرد هیچی نمیخورن یک مشت پرتوقع مغرور از خودراضی لوس متکبر و مادی و پول پرست زبون دراز ولی شرایط ازدواج با دختر خارجی چیه

    • Abozar

      سلام مجردم میخوام ازدواج کنم دخترای روس خوبن لطفا راهنمای کنید

      پاسخ ها

      • احمد

        بله به شرطی که شما خودتم خوب باشی و مرد زندگی باشی رفیق

    • کوروش

      تورا خدا دختر ایرانی نگیرید منو با 2تا بچه بعداز 15سال زندگی گذاشته رفته الانم داره با مهریه که ازم گرفته با یه پسری که 4سال از خودش کوچیکتره ازدواج میکنه تجربه منو تکرار نکنید برید زن خارجی بگیرید شرف دارن به دخترای ایران

      پاسخ ها

      • علی

        کورش جان بدنم لرزید ،پیامتو کامل درک مسکنم و میفهمم،من که رفتم اوکراین

      • علی

        سلام‌قبول دارم دخترای ایرانی مذخرفن‌ مذخرف

    • اميرعلي

      دختراي روس فوق العادن
      دوست داشتني مهربون و البته زيبايي طبيعي
      اونجا حرف اول و اخر و عشق و وفاداري ميزنه اهل اين جنگولك بازياي ايراني جماعت غرب زده هم نيستن

    • سهراب

      من ۶۲ سال دارم متارکه کردم وضع مالی خوبی دارم چگونه میتوانم با یک خانم روسی ازدواج کنم

    • ابراهيم

      من 40 سالم وضعت خوبي دارم مي خواهم با دختر لبلاني ازدواج كنم

    • شایان

      من رفتم روسیه،به امید اومدن شما داداشام،فقط چند ساعت مونده تا پرواز...

      پاسخ ها

      • رضا

        سلام خوبی اقا شایان میشه کمکم کنی که با یک زن روسی ازدواج کنم 21 سالمه دنبال زن میگردم لطفا راهنماییم کن

    • مهدی

      من دارم طلاق میگیرم من و زنم توی 15 سال یک روز هم باهم خوش نبودیم . دوست دارم باکسی که واقعا دوستش داشته باشم ازدواج کنم . مهم نیست کجایی باشه فقط عاشق باشه زن واقعی ... یعنی میشه؟!

    • جان وین

      دوستان همدیگه. رو تحقیر نکنید ، هر کی با هر کی خواست بره ازدواج کنه ، زن خارجی هم پول میخواد ، ولی به عشق و ارزو هاشون زیاد اهمیت میدن ، دنبال طلا و ثروت اندوزی نیستن ، باید بری یه مدتی تو شهرشون تا همه چی دستت بیاد ، ابتدا به ساکن زنت نمیشن ، کار ، تخصص ، عشق و درامد ، لازمه

    • فرهمند

      برید کشورهای اسکاندیناوی سوئد / نروژ/ دانمارک یه تار موی اونها می ارزه به ۱۰۰۰ دختر پر افادهء فس فسو ایرانی ....

    • نازی

      خداروشکر تا چندماه دیگه میرم آلمان و از دست مردای هیز و بی اصل و نسب که فقط بلدن از زن شون که با همه کم و کاستی شون ساخته و آخرش چشم شون به باسن و سینه زنای دیگه س راحت شم.

      پاسخ ها

      • رامین

        اون مرد عاشقت اصلا نیست

    • شروین قبادی

      سلام کسی اینجا هست بلاروس زندگی کنه؟من از نظر مالی وضعیتم خوبه و هدفم ازدواج با دختر روس هستش از نظر اندام و قیافه در حد خوبم،ممنون میشم کسی باشه ج بده

    • اریو برزن

      سلام شروین قبادی عزیز،داداش من اوکراین بودم بلاروس نبودم،فقط تنها راهنمایی من به تو اینه اول زبان روسی رو یاد بگیری بعد خیلی دستت تو انتخواب شخص مورد نظرت بازه

    • بدون نام

      از هر جای دنیا زن بگیر ولی دختر ایرانی نگیر چون الان دخترهای ایرانی فقط فقط پول میشناسند

    • شایان تهرونی

      اقا تروقران راهنمایی کنید چطوری زن روس بگیریم،به خدا قصدم ازدواجه،وضعیت مالیم هم رضایت بخشه بچه ونک هستم،نیتم خیره،اگه کسی خانومش روس هست راهنماییم کنه

    • علی

      من دوس دارم با زنان کویتی ازواج کنم لطفن راهنمایم کنید

    • جواد

      سلام ووقت بخیر ....دوستان این حرفهارو نزنید..منم یه پسر ایرانی هستم.تو ایرانم اگه خودتون خوب باشید ودنبال خانواده.خوب باشید هستش ..به قول قدیما یه بیز به خودت اول بزن بعد به سوزن بزرگ به دیگران...اکثر دوستان دنبال پول هستن نه عشق منم ۳۰ سالمه ازدواج نکردم اکثر کشورهارو گشتم هیچ جا ایران نمیشه خوبشو پیدا کن منم مجردم...بخوای خوبشم هستش....به تشکراز دوستان....

      پاسخ ها

      • باریشنیکوف

        سلام اقا جواد،اکی داداش مشکلی نیست شما ایران ازدواج کن

      • علی

        سلام با حرفهای دل خوش کنک خودتو گول نزن ایران اسلامی از نظر اخلاق پست ترین و رزل ترین اخلاقها رو پیدا کردن چون ریا و تظاهر جای حق و درستی رو گرفته زنهای ایرانی که سرآمد ریا و تظاهر و پول پرستی و کنایه و متلک هستن زن خارجی حتی روسپیش میرزه به دختر ایرانی

    • فراز

      من سالیان سال خارج از ایران زندگی کردم خلاصه اینکه تفاوت فرهنگ در گذر زمان آدم رو اذیت میکنه خصوصا در مورد مقوله ازدواج.بقول بعضی از دوستان خوبش همین ایران هم گیر میاد.

    • منصور

      خدایش بعضی از خانم های ایرانی مثل طلا. میمونن نباید پا رو حق گذاشت
      خ

    • رضا

      سلام من کدام کشور راهت تر میتونم برم و زندگی کنم و ازدواج کنم .راهنمایی کنید ممنون میشم

    • شبنم

      برید گمشید....شمابایدازخداتونم باشه بدبختای هیزعوضی....پسرای ایرونی فقط چشمشون دنبال ناموس مردمه...فقط خدامیدونه تاحالا التماس چن تادخر ایرونی کردین...دخترای ایرونی یعنی اصالت آریایی...انگل های جامعه.

    • شبنم

      برید گمشید....شمابایدازخداتونم باشه بدبختای هیزعوضی....پسرای ایرونی فقط چشمشون دنبال ناموس مردمه...فقط خدامیدونه تاحالا التماس چن تادخر ایرونی کردین...دخترای ایرونی یعنی اصالت آریایی...انگل های جامعه.

    • ر

      و

    • ناشناس

      چیزی که همه ی پسرای ایرانی رو فراری کرد مهریه ی سنگین بود توقع زیاد . پسری اومد ازدواج کنه که پاک زندگی کنه بخاطر نیاز جنسیش بهش واژه ی حیوون نسبت دادن در حالی که جاهایی از دنیا هست بالاترین احترام را به مرد میگذارن بابت گرایش مرد به طرف آنها احساس حقارت نمیکنن احساس افتخار میکنن. چرا باید بمونم جایی که این همه توهین و بی احترامی بشنوم. تو کشور ما دخترها با ابزاری به اسم مهریه مردها را به بردگی میگیرند. شان یک مرد خیلی بالاتر از این حرفاست.

      پاسخ ها

      • علی

        سلام دمت گرم عین حقیقتو گفتی

      • علی

        سلام دمت گرم دمت گرم خیلی قشنگ گفتی واقعا عین حقیقت و درستیه حرفت

    • هادی

      ادم خودش باعث بدبختی خودش میشه تو زندگیت خوب بساز وخوب اداره کن کدوم دختره که بات نمیسازه بلکه واقعا دوستت نداشته باشه اگه کسی بخوادت هرجورباشه بات میسازه

    • MR

      با سلام و درود من یک جهانگرد هستم که تقربیا بیشتر کشورهای جهان را رفتم و طبق تجربه هایم که بیشتر کشورهای جهان را رفتم فهمیدم که از ازدواج با زن خارجی چه اروپایی چه آسیایی چه امریکایی و... مشکلات زیادی داره از جمله این مشکلات که خیلی هست مشکلات فرهنگی و مذهبی و خانواده ها نقش به سزایی دارند حالا اگه واقعا دوست دارید با زن خارجی ازدواج کنید بهتره چند سالی تو اون کشور زندگی کنید و فرهنگ اون کشور و بفهمید و اقدام ازدواج با زن خارجی بکنید

    • شهرام.....

      سلام من شهرام هستم الان نزدیک به چندسال ازدواج کردم هیچ مشکلی هم ندارم زنم هم خیلی دوست دارم اینا همش حرف که بگی دخترای ایرانی پر توقع لوس نازک نارنجی مامانی دنبال پولن.... دوستان پنج انگشت مثل هم نیستن دختری که که تورابخواد همه جوره پات وایمیس حاضرنیست به هیچ قیمتی هم از دستت بده.... همیشه لقمه اندازه دهنت بردار ببینم کجای گلوت گیر میکن....خجالت بکشین درمورد دخترهای کشورتون اینجوری صحبت میکنین یکم حیا داشته باشید....

    • محیا

      سلام نظراتتون رو خوندم سوالم اینه اگه دخترای ایران به پسرای ایران بگن...بهتون بر نميخوره؟ما ایرانیا از کی بدبخت شدیم که برای ازدواج بریم روسیه البته منم قصد دارم برم کره چون الان دیدم پسرا چقدر از دخترای کشورشون متنفرن و هر وقت از جلوشون رد میشم بهم یه چیز گفتن و اکثرا دنبال بدن و ظاهرن.. دخترای ایران مامانین و عصبی؟
      اگه چیزی مونده که نگفتید خجالت نکشید!ولی جا داره بگم من که دخترم هیچ وقت انقدر نامردی نمیکنم که راجب پسرا همچین نظری بدم..

    • رها

      من به عنوان یه دختر به پسرا حق میدم که بعضی از دخترا خیانتکار و دنبال پول هستن و.... ولی شما هم باید به خودتون نگاه کنید آیا هیچ پسری تا به حال به زنش خیانت نکرده و ولش نکرده و دلش رو نشکونده؟؟؟من واقعا از همه پسرا ناراحت شدم واقعا شما همه ی دخترا رو گفتین؟؟دختری که تا به حال به یه پسر نگاه نکرده و همش ترسش از این بوده که به شوهر آیندش خیانت میشه و حالا زیبایی های خودشو هم داشته من دیگه با شما حرفی ندارم واقعا دلم شکست همه جای ایران که اینطورنیس

      پاسخ ها

      • کیمیا

        رها جان ناراحت نباش دیگه چکار کنیم باید به هر سازشون برقصیم

    • رها

      اوووففففف راحت شدیم از دست این پسرا بابا برید ما یه نفس راحت بکشیم خدا مردگان روسیه رو بیامرزه خیلی خبر خوبی بود کم کم دارم امیدوار میشم به صحبتتون ادامه بدین بعله داشتین میگفتین....

    • اسما

      دخترا با پسر خارجی ازدواج کنین واقعا خیلی دست و دل بازن احسنت به همچین مردایی فامیلمون از خارج ازدواج کرده میگه این شوهر نیس که مرد آرزوهامه و اینکه خیلی با هم خوبن .... هیچی دیگه آماده شین فردا میریم کانادا خخخخ

    • محمد

      یه خوبی دیگه ای که زن خارجی داره اینه که صادقه اگه داده باشه میگه دادم ولی ایرانیه میره به صد نفر میده اخرش میره پردشو عمل میکنه میدوزه بعد میاد میگه من پاک ترین دختر روی زمینم نمونشم زن رفیق خودم بیچاره تازه فهمیده میخواد طلاق بگیره تازه زنه خیلی ادعای اسلامشم میومد بی پدر.اکثر دخترای ایرانی ایجورین که گفتم

    • سیدعلیرضا

      با سلام خب چجور میشه با دخترای این کشورها آشنا شد آخه زبونشون هم بلد نیستیم که مگه انگلیسی باهاشون حرف بزنیم منم معتقدم دخترای روس و اروپای شرقی بهترن کم توقعن و زندگی کن دخترای ایرانی به قدری لوس و از خود راضی و پر افاده و پرتوقع شدن دیگه بدرد زندگی نمیخورن بخصوص صدا و سیما با فیلمها مذخرفش بدآموزی داشته دخترا رو رو تنبل پر افاده پرو بی ادب کرده نسل قدیم زنان ایرانی خوب بودن

    • bruce

      سلام. اینکه دخترای خارجی کاملا خوبن و دخترای ایرانی بد درست نیست. انسان خوب و بدش همه جا هست. اما با توجه به فرهنگ کشور ما و سبک تربیت خانواده های ایرانی. اکثر دخترهای ایرانی برای ازدواج خوب نیستن.خیلی حاشیه ساز هستن و بدلیل توقعهای بالا از لحاظ اقتصادی مردها رو در مضیقه قرار میدن و مهریه های سنگین هم که متأسفانه الان باعث سواستفاده خانمهای ایرانی شده. من هم تصمیم گرفتم اگر بشه با یک دختر خارجی ازدواج کنم.

    • امین

      واقعا دخترای ایرانی فقط ظاهر بین هستن و پر توقع فقط به فکر مادیات هستن

    • بهنام

      سلام اگه خارجی خونگرم پولدار داشتید منم خبر کنید جهت ازدواج....نه اینکه هیچی نشده ههیییی بگه اینو بده اینا بده خدا رو شکر من حقوق خوندم والا از ضعف نفسیم حتما سوئاستفاده میشد.

    • ناشناس

      من کلا ازدواج نمیکنم حالا چه میخواد دختره روس باشه چه ایرانی. تو این دنیا هم هیچ کسی رو بیشتر خودم دوست ندارم.

    • داش عارف

      سلامتی مردایی که هوای زنای کشورشونو دارن فرقی نمیکنه اهل کجا باشن. تو دنیا همه چیز خوبو بد داره مردو زنم خوبو بد دارن همه جای دنیا.
      سلامتی هرچی مرد با غیرته.

    • ایران دخت

      عالی بود مرسی از آقایونی که ما رو راهنمایی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج