جاباما
۳۱۵۲۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیاه‌جامگان: در لیگ برتر می مانیم

فرهاد کاظمی می گوید هرکاری که برای پیروزی در این بازی لازم بود انجام دادیم، بازیکنانمان هم تلاش بسیاری داشتند اما بدشانسی به سراغ ما آمد و ما نتوانستیم از پس آن بربیاییم.

ورزش سه: فرهاد کاظمی می گوید هرکاری که برای پیروزی در این بازی لازم بود انجام دادیم، بازیکنانمان هم تلاش بسیاری داشتند اما بدشانسی به سراغ ما آمد و ما نتوانستیم از پس آن بربیاییم.

فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار برابر فولاد خوزستان گفت:امروز همه دیدند که توپ های ما به گل نرفت. بازیکنانم در این دیدار تلاش زیادی کردند اما توپ های آنها وارد دروازه حریف نشد ولی فولاد در این دیدار برای کسب یک امتیاز به میدان آمده بود و در نهایت روی اتفاق در دقایق پایانی به گل رسیدند.

سرمربی سیاه جامگان ادامه داد: هرکاری که برای پیروزی در این بازی لازم بود انجام دادیم، بازیکنانمان هم تلاش بسیاری داشتند اما بدشانسی به سراغ ما آمد و ما نتوانستیم از پس آن بربیاییم، بازیکنان سیاه جامگان در این بازی کم نگذاشتند و اگر بدشانسی نمی آوردیم زحمات آنها به ثمر می نشست.

کاظمی گفت: هواداران سیاه جامگان برای برد به ورزشگاه می‌آیند و ما نیز به آنها احترام می‌گذاریم و هر آنچه لازم بود به نمایش گذاشتیم و این فقط مربوط به این بازی نبود.

وی با اشاره به مشکلات مالی سیاه جامگان گفت: یک نفر در این تیم جور یک استان را می‌کشد و بازیکنانم در نیم فصل دوم شارژ مالی نشده‌اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در بازی با راه آهن شاهد بودید که پنالتی‌ها ما دیده نشد و برابر پرسپولیس و سپاهان نیز بدشانس بودیم و همه تیم‌ها دچار بدشانسی می‌شوند.

وی در پایان گفت: ما برای بقا در لیگ برتر دو رقیب اصلی یعنی فولاد و ملوان داشتیم اما با این وجود معتقدم سیاه جامگان ۱۰۰ درصد در لیگ برتر باقی می‌ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج