جاباما
۳۱۵۳۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برنامه سفر نخست وزیر ایتالیا به ایران

سفیر ایران در ایتالیا برنامه سفر نخست وزیر ایتالیا به ایران را تشریح کرد و گفت: دیدار با رئیس جمهور،رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور در دستور کار این سفر قرار دارد.

خبرگزاری صدا و سیما: سفیر ایران در ایتالیا برنامه سفر نخست وزیر ایتالیا به ایران را تشریح کرد و گفت: دیدار با رئیس جمهور،رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور در دستور کار این سفر قرار دارد.

متئو رنتسی، نخست وزیر ایتالیا روز سه شنبه اینده در صدر هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی به تهران سفر می کند.

جهانبخش مظفری، سفیر ایران در ایتالیا در خصوص این سفر گفت: نخست وزیر ایتالیا در سفر رسمی دو روزه خود به ایران با مقامات بلند پایه کشورمان از جمله دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و علی‌ لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی افزود: رنتسی همچنین در همایش بزرگ اقتصادی که با حضور مدیران شرکت ها، تجار و بازرگانان دو کشور برگزار خواهد شد، سخنرانی می کند.

مظفری همچنین گفت : در سفر نخست ‌وزیر ایتالیا به ایران امضای اسناد و یادداشت تفاهم‌هایی در زمینه‌های علمی و فناوری، گردشگری، محیط زیست و راه‌آهن در دستور کار دو کشور قرار دارد.

بر اساس این گزارش، تیم رسانه ای ۳۰ نفره متشکل از نمایندگان خبری رسانه های عمده دیداری، شنیداری و مکتوب ایتالیایی جهت پوشش اخبار دیدارها رنتسی با مقامات ایرانی نیز به تهران خواهند امد.

سفر نخست وزیر ایتالیا به ایران در پاسخ به دعوت و دیدار رسمی رئیس جمهوری کشورمان به ایتالیا در تاریخ ۵ و ۷ بهمن ماه سال گذشته انجام خواهد شد.

نخست وزیر ایتالیا را در این سفر هیاتی ۲۵۰ نفره همراهی می کند.

تعدادی از وزیران، مقامات اقتصادی و مدیران ارشد بانک های عمده ایتالیایی، تجار و صاحبان صنایع ایتالیایی از جمله اعضای این هیات هستند.

روسای صندوق ضمانت صادرات «ساچه»، شرکت ملی نفت ایتالیا «انی» و کنفدراسیون صنایع این کشور «کنفیندوستریا، نیز در این هیات حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج