جاباما
۳۱۵۵۲۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فراخوان بزرگ تویوتا برای ۳ محصول

تویوتا به تازگی از یک مشکل عمده در خودروهایش خبردار شده است، بنابراین در یک فراخوان موثر، به حدود ۱۷ هزار نمونه از خودروهای تولیدی خودش و شرکت‌های زیرمجموعه‌‌اش فراخوان بازنگری و سرویس داده است.

وب‌سایت خودروبانک: تویوتا به تازگی از یک مشکل عمده در خودروهایش خبردار شده است، بنابراین در یک فراخوان موثر، به حدود ۱۷ هزار نمونه از خودروهای تولیدی خودش و شرکت‌های زیرمجموعه‌‌اش فراخوان بازنگری و سرویس داده است.

فراخوان بزرگ تویوتا برای 3 محصول

براساس اطلاعات منتشر شده توسط تویوتا، تعداد ناچیزی تویوتا سی‌ینا، حدود ۴۱۷۰ خودرو از RAV۴، حدود ۹۰ دستگاه از لکسوس RX۳۵۰ و همچنین حداقل ۱۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه از لکسوس ES۳۵۰ در این لیست فرخوان حضور دارند که تمامی آن‌ها مدل ۲۰۱۶ بوده و همگی هم در کشور آمریکا تولید شده و به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

در وسایل نقلیه‌ای که به آنها اشاره داشتیم، محرک واحد ترمز تمامی آن‌‌ها دارای مشکل است که در صورت جدی نگرفتن و رفع نکردن مشکل آن، می‌تواند بر روی سیستم‌های ترمز ضدقفل (ABS)، سیستم کنترل کشش (TRAC) و سیستم پایداری خودرو (VSC) تاثیر منفی بگذارد و در بعضی مواقع مانع از عملکرد صحیح آن‌ها در شرایط مورد نیاز شود.

برای رفع این مشکل، شرکت خودروسازی تویوتا بلااستثناء بررسی تمامی خودروهای تولید شده در ۲۰۱۶ از این سه برند را الزامی کرده و در صورت تشخیص قطعه معیوب، نسبت به تعویض آن به صورت رایگان اقدام خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میهمان

      خواهشمند است این خبر رو بصورت ویژه به کارگاههای فرغون سازی آپشن دار وطنی نیز مخابره نمایید . شاید کمی یاد بگیرند . صد البته که عمل نمیکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج