جاباما
۳۱۵۵۶۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

نعمتی: می خواهند احمدی‌نژاد را احیا کنند

روزنامه اعتماد در گفت و گو با بهروز نعمتی به موضوع بازگشت احمدی نژاد به فضای سیاسی و رسانه ای کشور پرداخت.

روزنامه اعتماد در گفت و گو با بهروز نعمتی به موضوع بازگشت احمدی نژاد به فضای سیاسی و رسانه ای کشور پرداخت.

بهروز نعمتی نماینده مجلس نهم در پاسخ به این سوال که چرا به تازگی تیم رسانه ای رئیس دولت های نهم و دهم در فضای مجازی فعال شده اند، گفت: من فکر می کنم تیم رسانه ای او بیشتر به دنبال این است که تفکر احمدی نژاد را احیا کنند و از او چهره ای مثبت ارائه کنند.

او افزود: این درحالی است که خیلی از عملکردهای دولت های احمدی نژاد با گذشت زمان برای مردم مشخص و روشن شده است.

نعمتی با بیان اینکه آقای احمدی نژاد وقتی رئیس جمهوری بود که هشت میلیون دلار درآمد ارزی از نفت داشتیم ، گفت: اتفاقاتی که در آن دوره افتاد برای خرج کردن خیلی شیرین بود اما بعد اختلاس ها، رحیمی ها و بابک زنجانی ها پیش آمدند و مردم هیچ گاه این تخلفات را فراموش نخواهند کرد.

او بیان کرد: تیم رسانه ای احمدی نژاد می خواهد رئیس دولت های نهم و دهم را از چنین مسائلی دور کند تا بخواهند او را برای ریاست جمهوری مطرح کنند.

نعمتی ادامه داد: احمدی نژاد و هوادارانش از هر فرصت و موقعیت برای اظهارنظر و خبرسازی استفاده می کنند تا گذشته را پاک کنند.

این نماینده مجلس نهم در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی نژاد توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می شود یا خیر، گفت: شورای نگهبان نظارت استصوابی را در دستور کار خود دارد است و شرایط امروز را نگاه می کند و نه شرایط زمانی که احمدی نژاد رئیس جمهور بوده است. اما انتخابات زود است که بخواهیم از الان درباره شرایط انتخابات صحبت کنیم. در شش ماه دوم نشان داده می شود که شرایط چگونه است.

او در رابطه با بحث یارانه ۲۵۰ هزار تومانی مطرح شده از سوی احمدی نژاد نیز گفت: یارانه می خواهد پنج برابر شود و باید ۲۲۰ یا ۲۳۰ میلیارد تومان پرداخت شود و هر طور که حساب کنیم این عمل نشدنی است چرا که ما اگر تمام درآمدهای کشور را هم بخواهیم یارانه بدهیم باید از جای دیگر بیاوریم که ما نمی دانیم آن جای دیگر کجاست اما گویا آقایانی که چنین پیشنهادهایی می دهند به خوبی می دانند که این جاهای دیگر کجاست. اما در کل این موضوع از آن حرف هایی است که نشان می دهد سنگ بزرگ نشانه نزدن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا چرا شماها ترس ورتون داشته

    • بدون نام

      آقامگه دریاچه ارومیه است که احیا بشه؟؟؟مردم میخانش خب دوباره میاد تازه دورقبلی که نیومد .قانونا نمیشدکه بیاد

    • کاسا

      عزیزم وقتی زیر پای برجام پوست موز انداختند و تمام کشورهای اروپایی از قراردادهای خود در ایران دست کشیدند و حالا دولت روحانی دست از کلید خود کشیده و حرفی برای اشتغالزایی و رکود اقتصادی ندارد و مردم حسابی از دولت امید دیگر ناامید شده اند و می دانند این دولت به سمت استیصال می رود و زمینه برای حضور اصولگرایان فراهم می شود بهتر است مردی شجاع مثل احمدی نژاد بیاید تا روی امریکا و اسراییل را کم کند . یا زنگی زنگی یا رومی رومی !!!

    • بدون نام

      نمی دونم چرابایک بارحضورجدی احمدی نژادتوامل همه تون ترسیدیدووحشت زده شدید.خوب اگه واقعا معتقدیدکه مردم اجازه نخواهند داد,خوب دیگه اینهمه وحشت نداره..

    • مسيح

      مردم ايران گرسنه اند فقط ى سرى به مناطق شرق و جنوب شرقى بزنيد هنوز تو خيلى از مغاره ها عكس آقاى احمدى نژاد هنوز بالاست واقعا ميپرستندش جرات ميكنى كلامى بر عليه او حرفى بزنيد طرف با نظام موافق نيست ولى احمدى نژاد را از ته دل دوستش دارند پرسوجو كه كردمت ولى آقاى دكتر برگرداند هر چه هم ناچيز باشه مردم ايران از قبل از انقلاب هم شكمى و پولى بودند ببينيد حالا آقاى احمدى نژاد ميگوىد يارانه 250 فكر كرديد مردم تورم يا از كجا ميارد را روش فكر ميكنند نه فقط آن قسمت پول را نگاه ميكنند چون واقعا نيازمند هستند ااين قدم را دولت آقاى روحانى بايدبردارد و ميشود ماليات ها را سرو سامان بدهد جلو دزدى ها را بگيرد جهانگردى راهم تقويت كنه پول نفت مردم را هم بدهد به خودشان

      پاسخ ها

      • حبیب

        سلام علیکم
        برادر به خویشتن خویش توهین نکن در کجای دنیا مردم در پی شکم و پول نیستند. در دنیا خیلی ها برای همین مسئله که شما می گی تن به چه ذلت هایی که نمیدن من جمله در اروپا و امریکا. چرا در کشور های اروپایی درصد ازدواج و تشکیل خانواده کم، بهتر کمی بررسی کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج