۳۱۵۶۲۰
۵۰۴۱
۵۰۴۱
پ

بچه‌هایی که رقیب جنسی والدین می‌شوند!

اغلب والدین با مشکل حریم خصوصی زناشویی خود با بچه‌ها دست به گریبانند. بچه والد همجنس خود را به چشم رقیب نگاه می‌کند و مدام در حال مال خود کردن پدر یا مادرش است.

وب سایت نی‌نی بان: «مامان! دلم می‌خواد امشب پیش تو بخوابم و تن نرمت رو ناز کنم!» در مقابل چنین جمله‌ای که از دهان پسر شما دربیاید چه می‌کنید؟ با دختر بچه‌ای که مدام دوست دارد پدرش نوازشش کند و در بغل اوست و پدرش را از لب‌هایش می‌بوسد، چه؟!

بچه‌هایی که رقیب جنسی والدین می‌شوند!

بچه‌هایی که رقیب جنسی والدین می‌شوند!

«مامان! دلم می‌خواد امشب پیش تو بخوابم و تن نرمت رو ناز کنم!» در مقابل چنین جمله‌ای که از دهان پسر شما دربیاید چه می‌کنید؟ با دختر بچه‌ای که مدام دوست دارد پدرش نوازشش کند و در بغل اوست و پدرش را از لب‌هایش می‌بوسد، چه؟!

اغلب والدین در این شرایط دچار سردرگمی و دستپاچگی می‌شوند. آنها دلیل بروز این رفتارها و نحوه درست برخورد با آنها را نمی‌دانند چون بچه‌ها وارد حوزه‌های شبه جنسی شده‌اند و والدین نمی‌دانند که این ورود آگاهانه است یا خیر؟ در واقع اغلب والدین با مشکل حریم خصوصی زناشویی خود با بچه‌ها دست به گریبانند. بچه والد همجنس خود را به چشم رقیب نگاه می‌کند و مدام در حال مال خود کردن پدر یا مادرش است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


درد زایمان طبیعی کمتر می شود؟

بچه‌هایی که رقیب جنسی والدین می‌شوند!

جنکینز و پریچارد با بررسی ۶۰۰ زن حامله که از این میان ۲۶۲ نفر آنها تحت آموزشهای هیپنوتیزم بودند دریافتند که دردهای زنان اول زا هیپنوز شده از ۹,۳ ساعت به ۶.۴ ساعت کاهش می‌یابد(سه ساعت کاهش دردهای زایمان) و در زنان چند زایمانی این دردها از ۶.۲ ساعت به ۵.۳ می‌رسد (یک ساعت کاهش درد زایمان) همچنین دردهای مرحله دوم زایمان از ۵۰ دقیقه به ۳۷ دقیقه می‌رسد.



بخور نخورهای مجاز برای کودک دو ساله

بچه‌هایی که رقیب جنسی والدین می‌شوند!

بیشتر پزشکان اطفال و انجمن ترویج تغذیه با شیر مادر، عقیده دارند که برعکس سال اول که توصیه می شود تغذیه با شیر مادر مقدم بر غذای کمکی باشد، در سال دوم زندگی باتوجه به اهمیت بیشتر غذاهای جامد، تا حد امکان باید شیر مادر بعد از غذا به کودک داده شود. دفعات تغذیه کودک هم (به غیر از شیر مادر) هنوز باید مانند سال اول ۵ تا ۶بار در روز باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


علت التهاب پستان بعد از زایمان

بچه‌هایی که رقیب جنسی والدین می‌شوند!

این بیماری بیشتر در زنان شیرده اتفاق می ‌افتد. ورم پستان اغلب در سه ماه اول شیردهی رخ می‌دهد (سه ماهه پس از زایمان)، اما ممکن است که در ادامه دوران شیردهی نیز ایجاد شود. یک جراح و متخصص زنان با تاکید بر اینکه التهاب پستان اغلب به دلیل اشکال در شیردهی است، گفت: سابقه التهاب در شیردهی قبلی، عدم تخلیه کامل و تجمع شیر، ترک و زخم نوک پستان از علل دیگر ابتلا به این بیماری هستند.


۱۷ توصیه برای از شیر گرفتن بچه

بچه‌هایی که رقیب جنسی والدین می‌شوند!

پایان دو سالگی بهترین زمان برای از شیر گرفتن كودكان است اما نكته مهم نحوه و چگونگی آن است و اگر به شیوه درستی صورت نگیرد، تجربه بسیار تلخی برای كودك رقم می‌خورد. این فرآیند باید به طور تدریجی انجام شود و در یك دوره یك ماه تا ۴۵ روزه، به كودك فرصت دهیم تا بتواند با این موضوع كنار بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج