۳۱۵۶۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کُمُد بهاری من

برای اینکه در بهار ۹۵ متفاوت تر از همیشه باشید از پیشنهادهای بهاری ما حتما استفاده کنید.

مجله زندگی ایده آل: برای اینکه در بهار ۹۵ متفاوت تر از همیشه باشید از پیشنهادهای بهاری ما حتما استفاده کنید.


GUCCI

پاپوش بهاري

کُمُد بهاری من

براي آقاياني كه میخواهند استايل خود را تغيير مي‌دهند اخبار خوبي در راه است. جديدترين اسنيكرهاي برند گوچي در دو نوع ساق‌دار و بدون ساق، با طرح‌هاي جديد و جالب در راه است. طرح بهاري اين اسنيكرها كاملا با فصل جديد همخواني دارد. پس به راحتي مي‌توانيد خودتان را آپ‌ديت كنيد.


bvlgari

بنفش کلاسیک!

کُمُد بهاری من

برای یک مهمانی مفصل در حد عروسی که باید با استایل کاملا رسمی و چه بسا کلاسیک در مجلس ظاهر شوید چه چیزی می تواند نشانگر توجه دقیق شما به جزئیات باشد ؟ قطعا چنین کیفی با ظاهر کاملا کلاسیک و دیزاین خاص بهترین گزینه است. این کیف از برند بولگاری در رنگ های متنوع روانه بازار شده است.


MOSCHINO COUTURE

عطر خوش نعناع

کُمُد بهاری من

براي اينكه عطر متفاوتي را انتخاب كنيد بايد سراغ بوهاي تازه و هيجان‌انگيز برويد. در همين راستا عطر اين برند با تلفيقي از بوي نعناع و رز، يك رايحه جديد مي‌سازد.


GUCCI

باوقار

کُمُد بهاری من

يكي از بهترين گزينه‌ها براي مناسبت‌هاي رسمي كيفي در همين شكل و شمايل است كه ظاهر شما را يك وقار اساسي مي‌بخشد و در عين حال استايل‌تان را شاخص و شيك خواهد كرد. اين كيف را هم با كفش هم‌رنگش و هم با كفش مشكي مي‌توان ست كرد. زنجير طلايي اين كيف گوچي دليلي قطعي براي استفاده از آن در برنامه‌هاي رسمي است.


chanel

از همه رنگ

کُمُد بهاری من

جدیدترین رژلب های برند شنل در این شکل و شمایل جدید از راه رسیدند. آنچه در این رژلب ها جلب می کند رنگ های متنوع آنهاست که از جمله نوآوری های اخیر این برند است.


SWAROVSKI

نگين نشان

کُمُد بهاری من

جديدترين دستبندهاي برند سوارووسكي با طرح خاص و پر از نگين در رنگ‌هاي مختلف به جمع اكسسوارهاي بازار زيورآلات اضافه شده است. اين دستبند چه در ست‌هاي رسمي و چه اسپرت قابل استفاده است.


DOLCE AND GABBANA

خوش رنگ و رخشان!

کُمُد بهاری من

اگر زيادي اهل رنگ هستيد و در عين حال دوست داريد وسايل شما كاملا دخترانه باشد و اين تفاوت در ظاهر هم به چشم بيايد، مي‌توانيد مستقيم برويد سراغ اين هدفون‌ها. پر از رنگ با طراحي خاص و متفاوت و در عين حال شاد و جالب توجه. به خصوص اگر اهل موزيك هستيد اين هدفون‌ها مي‌توانند گزينه مناسبي باشند.


LINDA FARROW

رويايي!

کُمُد بهاری من

خودتان را قدم زنان كنار دريا تصور كنيد؛ در حالي كه زير آفتاب دلنشين از صداي امواج لذت مي‌بريد. اين وسط فقط يك عينك آفتابي مختص چنين فضايي كم داريد تا روياي‌تان تكميل شود. اين عينك ليندا فارو مي‌تواند قطعه تكميلي پازل شما باشد. اين عينك دو تناژ رنگي را در يك شيشه دارد و رنگ خاصش آن را متفاوت مي‌كند.


OSCAR DE LARENTA

تركيب سيلك و كتان، تصوير زيبايي

کُمُد بهاری من

بهتر است گاهي هم رنگ‌هاي تيره را كنار بگذاريد و برويد سراغ تركيب‌هاي رنگي شاد. نمونه‌اش همين روسري‌ها با طراحي رنگي پر از هيجان كه مي‌تواند يكنواختي استايل‌هاي تيره را كاملا بشكند و به ظاهر شما رنگ و رونق ببخشد.


MICHAEL KORS

همراه هميشگي

کُمُد بهاری من

يكي از جديدترين مدل كيف‌هاي مايكل كورس را مي‌بينيد. راحت و جا‌دار، به خصوص براي خانم‌هاي شاغل كه معمولا وسايل بيشتري را بايد در كيف خود جاي بدهند. تركيب رنگي اين كيف هم آن را بيش از پيش خاص كرده است.


DOLCE AND GABBANA

لباس مجلسي موبايل!

کُمُد بهاری من

گاهي وسايل همراه شما اين قابليت را خواهند داشت كه به خاطر آنها در جمعي بدرخشيد. قاب‌هاي موبايل اين برند دقيقا يكي از همين گزينه‌هاست. شما مي‌توانيد از انواع اين قاب‌ها با توجه به مناسبت‌هاي مختلف استفاده كنيد. در اين صورت در هر جمعي بيش از پيش خاص خواهيد شد.


TOMMY HILFIGER

قرمز محبوب

کُمُد بهاری من

برای خانم هایی که به رنگ قرمز و بخصوص اکسسوارهای قرمز علاقه مند هستند، چنین ساعتی می تواند گزینه مناسبی باشد. نکته اینجاست که شما چنین ساعتی را می توانید هم با استایل اسپرت و هم رسمی ست کنید.قاب طلایی ساعت و بند قرمز وقتی کنار هم قرار می گیرد حتی می تواند در تیپ های کاملا کلاسیک هم مورد استفاده قرار بگیرد.


LOVE STRUCK FLORAL RUSH

رايحه عنبر

کُمُد بهاری من

براي كادو دادن به خانمي با طبع لطيف و سليقه خاص، اين عطر مي‌تواند گزينه مناسبي باشد.‌ تركيب بوي عنبر و شكوفه‌هاي زردآلو با سري اسپري مانند اين عطر و البته ديزاين خاص آن كه نقش يك گل است، كنار هم قرار مي‌گيرند تا خانم‌ها را حسابي به وجد بياورند.


STELLA MCCARTNEY

مختص نوجوان ها

کُمُد بهاری من

كوله پشتي‌هاي اين برند با توجه به رنگ آميزي و طراحي و البته سايز كوچكش، مي‌تواند بهترين گزينه براي نوجوان‌ها باشد كه سليقه خاص خودشان را دارند و دوست دارند استايلشان هم سن و سال خودشان باشد. به خصوص اين رنگ آميزي تداعي‌كننده روحيه شاد آنها خواهد بود كه خود يكي از ويژگي‌هاي استايل براساس سن و سال است.


SKECHERS

ورزشکار باشید

کُمُد بهاری من

برای یک برنامه اساسی جهت ورزش کردن چه فکری می کنید؟ اگر در ذهن تان به این موضوع فکر می کنید حتما این نکته را هم خوب می دانید که لازمه  ورزش کردن در اولین قدم یک کفش ورزشی مناسب است. این رانینگ ها با ترکیب رنگی جالب توجه و امکانات مناسب، می توانند گزینه خوبی برای تان باشند. به پا کنید و راه بیفتید. شما می توانید یک ورزشکار واقعی باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج