۳۱۵۷۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مرحله دوم هندبال انتخابی المپیک - سوئد

هندبال ایران از المپیک ۲۰۱۶ باز ماند

تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات هندبال انتخابی المپیک شکست خورد و شانس حضور در المپیک ۲۰۱۶ را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات هندبال انتخابی المپیک شکست خورد و شانس حضور در المپیک ۲۰۱۶ را از دست داد.

تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (شنبه) برابر اسپانیا به میدان رفت و با نتیجه ۳۷ بر ۲۳ برابر این تیم شکست خورد و شانس حضور در المپیک را از دست داد.

ملی‌پوشان کشورمان تا دقیقه ۲۴ نیمه نخست، بازی پایاپایی را برابر اسپانیا به نمایش گذاشتند اما در ادامه این اسپانیا بود که موفق شد جریان بازی را در دست بگیرد و پیش بیفتد. این نیمه با نتیجه ۱۲ بر ۱۸ به سود اسپانیا به پایان رسید. در نیمه دوم هم اسپانیایی‌ها به دنبال افزایش اختلاف امتیاز بودند و در نهایت با نتیجه ۳۷ بر ۲۳ برابر ایران به برتری رسیدند.

اسپانیا ۱۰ دوره حضور در المپیک و ۳ مدال برنز این رقابت‌ها را در کارنامه دارد، همچنین حاصل حضور ۱۷ دوره این تیم در مسابقات قهرمانی جهان دو مدال طلا و یک برنز است. این تیم مدال نقره قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۶ را نیز از آن خود کرد.

شاگردان عرفان اسماعیلاجیچ شب گذشته (جمعه) در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها با نتیجه ۳۴ بر ۱۹ برابر سوئد شکست خوردند. اسپانیا نیز در نخستین دیدار خود برابر اسلوونی ۲۴ بر ۲۱ مغلوب شد.

ملی‌پوشان کشورمان فردا (یکشنبه) در آخرین دیدار خود از ساعت ۲۱:۴۵ برابر اسلوونی قرار خواهند گرفت.

تیم ملی هندبال کشورمان در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا پس از قطر به عنوان نایب‌قهرمانی رسید و به‌همراه تیم بحرین به مرحله دوم این مسابقات راه یافت و در گروه‌بندی مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ایران در گروه دوم در کنار اسپانیا، اسلوونی و سوئد قرار گرفت.

در پایان این مرحله از مسابقات تیم‌های اول و دوم گروه‌های سه‌گانه به‌ صورت مستقیم به همراه فرانسه، برزیل، آرژانتین، قطر، آلمان و مصر راهی رقابت‌های هندبال المپیک ریو ۲۰۱۶ خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج