۳۱۵۷۳۲
۳ نظر
۵۰۲۲
۳ نظر
۵۰۲۲
پ

خط و نشان مازیار زارع برای کامیابی نیا

هافبک تیم فوتبال ملوان گفت: کامیابی‌نیا صورت و پای من را زخمی کرد.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال ملوان گفت: کامیابی‌نیا صورت و پای من را زخمی کرد.

مازیار زارع پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در فوتبال هزار و یک اتفاق رخ می‌دهد، اما از بعضی اتفاقات نمی‌شود به سادگی گذشت.

وی افزود: از دوربین‌های تلویزیونی می‌خواهم از صورت و پای من فیلم بگیرند تا همه متوجه شوند که کمال کامیابی‌نیا به چه شکل مرا زخمی کرده‌ است. آقای فردوسی‌پور! این صحنه‌ها را در برنامه‌‌ات نشان بده. شاید کارشناسان برنامه شما بگویند صحنه‌ای که کامیابی‌نیا به روی من خطا کرد کارت نداشت، اما من می‌گویم او فوتبال جوانمردانه بازی نکرد و چنان لگدی سمت من پرتاب کرد که صورت و پایم آسیب دیدند. اگر فوتبال واقعا این است پس وای به حال این فوتبال.

زارع تصریح کرد: آقای کامیابی نیا! این آخرین رویارویی من و تو نبود، باز هم به هم خواهیم رسید. عجیب این است من به داور می‌گویم ببین کامیابی‌نیا چه خطایی کرده‌ است، اما او می‌گوید برخوردی بین شما رخ نداد. آقای کرمانشاهی! اگر خدا را قبول داری پای این حرفت بمان. قهرمانی به چه قیمتی، اگر تکل کامیابی‌نیا کمی پایین‌تر بود پای من می‌شکست. قهرمانی به این قیمت که پای من را بشکنند؟ خیلی بد است در شهر خودمان سرمان را بریدند.

هافبک ملوان درباره ناراحتی‌اش از محسن مسلمان بابت خوشحالی پس از گل او عنوان کرد: ما شده‌ایم مثل عربستانی‌ها چون دقیقا مثل عرب‌ها شادی می‌کنیم. بیایند پرسپولیس را قهرمان کنند و بقیه هم پی کارشان بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا پی کارت ! اول فصل کلی اشتباه داوری در حق پرسپولیس شد اینقدر هیاهو نشد. چون دقیقه اخر باختید خیلی سوختی! واقعا کیا لباس پرسپولیس میپوشیدن و الان یک ذره تعصب بهش ندارن

    • حسن

      انصافا بازی ناجوانمردانه ای نود وداوری صد درصد به نفع پرسپولیس چرا در کشور ما در داوری هیچگاه عدالت اعمال نمیشود ومعمولا تیمهای شهرستانی متضرر میشوند؟

    • امید

      شما آقای زارع بسیار بی اخلاق و هتاک شده اید.! دقیقا زمانی که شما در پرسپولیس بودین همین بداخلاقی های شما برای پرسپولیس حاشیه ساز بود.! چرا شما در رشت منفور هستین و بقیه نیستن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج