۳۱۵۸۱۶
۵۰۴۹
۵۰۴۹
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۸)

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (8)

یکی از کاراکترهای موفق "فیلم سینمایی لگو" (The LEGO Movie) بتمن بود که ویل آرنت صداپیشه آن بود. بتمن لگو که کاملاً تاریک و خودخواه و زورگو بود، تحریف هوشمندانه و کمدی واری از کاراکتر بتمن سری فیلم های "شوالیه تاریکی" ساخته کریستوفر نولان بود. حالا این کاراکتر فیلم مخصوص به خودش را دارد و در فیلمی به نام "فیلم بتمن لگو" (The Lego Batman Movie) وی از چند تا از دوستانش می خواهد که به او کمک کنند با جوکر (با صداپیشگی زک گالیفیاناکیس) مبارزه کند. کریس مک‌کی این فیلم را کارگردانی نموده که قرار است دهم فوریه ۲۰۱۷ اکران شود. رالف فاینز در نقش آلفرد، مایکل سرا در نقش رابین و رزاریو داوسون در نقش بتگرل صداپیشگی می کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (8)


فیلم "سگ های جنگی" (War Dogs) که قبلاً "سلاح ها و رفقا" نامیده شده بود، بر اساس مقاله ای از گای لاوسون ساخته شده که در سال 2011 در مجله رولینگ استون چاپ شد. جونا هیل و مایلز تلر در این فیلم دو دوست هستند که از یک طرح دولتی بی نام و نشان سوءاستفاده می کنند که به کسب و کارهای کوچک امکان شرکت در مناقصه های قراردادهای ارتش ایالات متحده را می دهد. آنها با قراردادهای کوچک کارشان را شروع می کنند و وقتی یک قرارداد 300 میلیون دلاری به آنها می رسد، می فهمند که لقمه بزرگتر از دهانشان برداشته اند. تاد فیلیپس این فیلم را کارگردانی کرده و آنا دی آرماس و بردلی کوپر در آن نقش آفرینی می کنند. "سگ های جنگی" روز 19 آگوست 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (8)


شین بلک، بعد از همکاری در کارگردانی و نوشتن فیلمنامه "مرد آهنی 3" (Iron Man 3) حالا با فیلمی بازگشته که به اولین تجربه کارگردانی اش یعنی Kiss Kiss Bang Bang شباهت زیادی دارد. فیلم "مردان خوب" (The Nice Guys) که در دهه هفتاد در لوس آنجلس اتفاق می افتد، ماجرای یک کارآگاه خصوصی به نام هالند مارچ (با بازی رایان گاسلینگ) و مأمور جکسون هیلی (با بازی راسل کرو) را روایت می کند که با اکراه با هم همکاری می کند تا پرونده دختری گمشده و قتل یک ستاره فیلم های مستهجن که ظاهراً به آن پرونده ربطی ندارد را حل کنند. دیگر بازیگران این فیلم که قرار است روز 20 مه 2016 اکران شود عبارتند از مت بومر، کیم بسینگر و مارگارت کوالی.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (8)


در روز بیستم آوریل 2010، بزرگترین فاجعه زیست محیطی دنیا با منشأ انسانی در دیپ‌واتر هورایزن (یک سکوی حفاری نفتی در خلیج مکزیک) رخ داد. فیلم سینمایی "دیپ‌واتر هورایزن" (Deepwater Horizon) ساخته پیتر برگ، قصه مردان و زنانی را تعریف می کند که اقدامات قهرمانانه آنها باعث شد جان بسیاری از افراد روی سکو نجات یابد و زندگی همه آنها تا ابد زیر و رو شود. متیو مایکل کارناهان و متیو سند فیلمنامه آن را نوشته اند و مارک والبرگ، کرت راسل، جان ملکوویچ، کیت هادسون، جینا رودریگز و دیلان اوبرایان در این فیلم که قرار است 30 سپتامبر 2016 روی پرده سینماهای دنیا برود نقش آفرینی کرده اند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (8)


ویت استیلمن با بازیگرانی مانند کیت بکینسیل و کلوئی سوینی همکاری کرده تا فیلمی به نام "بانو سوزان" (Lady Susan) اقتباسی از رمان جین آستین را به تصویر بکشد. بکینسیل نقش اصلی این فیلم بازی می کند: بیوه ای که در نظر دارد برای خودش و دخترش فردریکا (با بازی مورفید کلارک) خواستگار پیدا کند. سوینی نقش یک آمریکایی را بازی می کند که بهترین و شاید تنها دوست بکینسیل است. فیلم سینمایی "عشق و دوستی" (Love & Friendship) با اکران در جشنواره ساندنس نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و البته تیم بازیگران آن بسیار قوی است که شامل استیون فرای در نقش شوهر سوینی و تام بنت در نقش شوهر بالقوه پولدار ولی دیرفهمی می شود . "عشق و دوستی" در روز 13 مه 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (8)

طرفداران ماجراهای بریجت جونز ۱۴ سال صبر کردند تا دنباله بعدی "عروسی یونانی پرریخت‌وپاش و بزرگ من" (My Big Fat Greek Wedding) روی پرده سینماها برود، بنابراین ۱۲ سال برای یک داستان جدید درباره بریجت جونز زیاد طولانی به نظر نمی رسد! "خاطرات بریجت جونز" (۲۰۰۱) و "بریجت جونز: لبه منطق" (۲۰۰۴) بر اساس رمان هایی ساخته شده بودند که هلن فیلدینگ نوشته بود. فیلم بعدی حداقل سه نویسنده دارد که عبارتند از فیلدینگ، دیوید نیکولز و اما تامپسون که خود نیز در فیلم نقش دارد. رنه زلوگر و کالین فرت همچنان در نقش های بریجت جونز و مارک دارسی بازی می کنند و هیو گرنت که نقش دنیل کلیور را بازی می کرد با پاتریک دمپسی در نقش میلیاردر آمریکایی به نام جک کوانت جایگزین شده است. فیلم سینمایی "بچه بریجت جونز" (Bridget Jones's Baby) قرار است روز ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۶ اکران شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (8)


آخرین تریلری که از فیلم "شکارچی: جنگ زمستانی" (The Huntsman: Winter's War) منتشر شده به اندازه دو تریلر اول گیج کننده است، ولی جزئیات بیشتری از ماجرای مرگ فرزند ملکه فریا (با بازی امیلی بلانت) و ملکه راونا (با بازی شارلیز ترون) می دهد و شاهد پرورش جنگجویانی مانند کاراکترهای کریس همسورث و جسیکا چستین توسط فریا هستیم که جایگزین فرزندان او شده اند. ولی در واقع این فیلم که ساخته سدریک نیکولاس-ترویان است و قرار است روز 22 آوریل روی پرده سینماهای دنیا برود، بیشتر مدیون جلوه های ویژه کامپیوتری است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (8)


فیلم "آخرین روزها در بیابان" (Last Days in the Desert) که در روز 13 مه 2016 در سینماهای منتخب اکران خواهد شد، ساخته رودریگو گارسیا است که به آخرین روزهای روزه و عبادت 40 روزه مسیح در بیابان می پردازد. اوان مک‌گرگور هم در نقش یشوا (تلفظ عبری مسیح) و هم در نقش شیطانی که او را وسوسه می کند ظاهر شده است. سعی و تقلای او سرنوشت یک خانواده از جمله یک پدر (با بازی سیاران هایندز)، یک پسر (با بازی تای شرایدن) و یک مادر در حال مرگ (با بازی ایلت زورر) را نیز در بر دارد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (8)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• لیک بل قرار است نویسندگی، کارگردانی و نقش آفرینی در فیلم What's the Point یک کمدی درباره ازدواج که اد هلمس نیز در آن بازی خواهد کرد را بر عهده بگیرد. (منبع: THR)

• مارگو رابی ظاهراً قرار است در نقش تونیا هاردینگ در فیلم "من، تونیا" (I, Tonya) بازگویی داستان زندگی اسکیتر المپیک بازی کند. (منبع: Deadline)

• دیوید سندبرگ (کارگردان فیلم "چراغ ها خاموش" که قرار است ۲۲ جولای اکران شود) دنباله فیلم "آنابل" (Annabelle) را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• پل مک‌کارتنی به جانی دپ، جفری راش، خاویر باردم، برنتون تویتز و کایا اسکودلاریو پیوست تا در فیلم "دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده هیچ داستانی نمی گویند" (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) بازی کند. (منبع: Deadline)

• مایکل استالبارگ در حال مذاکره برای پیوستن به اکتاویا اسپنسر و سالی هاکینز در فیلم جدید گیرمو دل تورو است که داستانی عاشقانه در طول جنگ سرد است. (منبع: Heat Vision)

• تیلور کیچ قرار است در فیلم "تکه ها" (Pieces) که فیلمنامه آن را خود او نوشته بازی کند و آن را کارگردانی کند که درباره سه دوست از شهر دیترویت است که می خواهند جلوی قاچاق مواد مخدر را بگیرند. (منبع: Deadline)

• مایکل ایلی قرار است در برداشت جدیدی از فیلم "نردبان جیکوب" (Jacob's Ladder) ساخته آدریان لین نقش آفرینی کند. (منبع: Variety)

• کری مولیگان، گرت هدلوند، جیسون کلارک و جیسون میچل در حال مذاکره برای بازی در فیلم اقتباسی از رمانی به نام Mudbound نوشته هیلاری جوردن به کارگردانی دی ریس هستند. (منبع: Variety)

• در فیلم سینمایی ۴۴، کوین جیمز نقش پدری ۴۴ ساله از شهر تنسی را بازی خواهد کرد که به کالج برمی گردد تا تحصیلاتش را به پایان برساند و به رویای همیشگی اش یعنی بازی در تیم فوتبال کالج برسد. (منبع: THR)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج