۳۱۶۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

از شایعه بازگشت دنیزلی تا خروج علی کریمی

مسئولان پرسپولیس دنبال این هستند که کریمی را در نیم فصل مجاب به ترک باشگاه و حضور در یکی از تیم های اماراتی کنند تا مقدمات حضور دنیزلی بیش از پیش فراهم شود.

از شایعه بازگشت دنیزلی تا خروج علی کریمی

تماشا: نام اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس به طور غیررسمی اعلام شده و رویانیان هم دوباره فرصت پیدا کرده که مدیرعامل تیم بماند. پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته و شنیده می شود رویانیان از عباسی ماموریت گرفته که همه مشکلات تیمش را حل کند.

از شایعه بازگشت دنیزلی تا خروج علی کریمی
مانوئل برود

بسیاری از اعضای کمیته فنی و به خصوص حمید درخشان، مانوئل را مسئول مستقیم نتایج بد پرسپولیس می دانند. طبق شنیده ها مدیرعامل پرسپولیس هم با آنها هم عقیده است. او که مانوئل را با نظر مشاورانش انتخاب کرده حالا می خواهد تصمیم متفاوتی بگیرد. رویانیان در مصاحبه با رسانه ها برکناری مانوئل را تکذیب کرده اما شایعات برکناری حتی به گوش مانوئل هم رسیده و او با چند بازیکن هم در مورد احتمال برکناری اش صحبت کرده. هزینه های این برکناری البته بسیار زیاد است. پرسپولیس گزینه ای برای نشاندن به جای مانوئل ندارد. گزینه ای که هزینه زیادی نداشته باشد، به فضای ایران آشنا باشد و مهمتر از همه روی سکوها هم محبوب باشد.


علی کریمی ستاره کم کار است؟

روابط مدیرعامل و کاپیتان مثل همیشه نیست. هر چند هیچ خبر رسمی ای در این مورد وجود ندارد، از چند اتفاق می شود به این نتیجه رسید. اول اینکه در شروع فصل پرسپولیسی ها و کریمی تمایلی به تمدید قرارداد نداشتند. هر چند گفته می شد مشکل کریمی احتمال حضور دایی در پرسپولیس اما شنیده می شود رویانیان هم علاقه چندانی به تمدید قرارداد نداشته و فقط فشار رسانه ها و هواداران دو طرف را به امضای قرارداد مجاب کرده است. دومین اتفاق هم انتشار فهرست کم کارهای پرسپولیس است.

فهرستی که قبل از دربی منتشر شد و می توانست حاشیه های زیادی هم داشته باشد. هر چند بازیکنان این فهرست هیچ وقت اعلام رسمی نشدند اما تعدادی از منابع نزدیک به باشگاه حضور کریمی در این فهرست را تایید می کردند. ماجرایی که نشان می دهد مشکلی برای حضور کریمی در پرسپولیس وجود دارد.


جلسه با مشاوران

بر اساس شنیده ها مدیر پرسپولیس تصمیمی گرفته که هر دو مشکل را با هم حل کند. او در جلسه ای که چند روز قبل برگزار شده این تصمیم را به مشاورانش اطلاع داده و البته با مخالفت آنها مواجه شده. دنیزلی در میان مشاوران رویانیان محبوب نیست و خروج کریمی به پرسپولیس ضربه می زند.

اما شنیده می شود رویانیان نسبت به تصمیم خود پافشاری کرده و گفته اگر هم نتواند دنیزلی را به ایران بازگرداند، باز هم یک مربی طراز اول خارجی را به جای او روی نیمکت این تیم خواهد نشاند. دنیزلی در حال حاضر دعوتنامه باشگاه اسکی شهیر کشورش را هم در جیب دارد و از سوی دیگر با توجه به نتایج ضعیف ترابوزان اسپور به همراه سنول گونش، گزینه اول این تیم هم هست اما می گویند همچنان منتظر تصمیم نهایی مسئولان پرسپولیس است.


بازگشت افندی

دنیزلی در یکی از آخرین مصاحبه های خود در مورد پرسپولیس که مدتی قبل منتشر شد، اعلام کرده بود به زودی به ایران برمی گردد تا قهرمانی که به هواداران بدهکار است را به آنها تقدیم کند. همه اینها باعث می شود مسئولان پرسپولیس در اولین نگاه و اقدام به دنبال مرد ترک برای نیمکت تیم خود باشند. رویانیان در این مدت بارها در اظهارنظرهایی کاملا سیاستمدارانه اعلام کرده مشکلی با کاپیتان تیمش ندارد اما حقیقت این است که او از تصمیمات خودسرانه کاپیتان دوم تیمش ناراضی است و قهر او با مهدی مهدوی کیا در هفته گذشته بیشتر به این مسئله دامن زده است.

مسئولان پرسپولیس و شیرینی بعد از اعلام نفرات کم کار تیم هم دنبال این بودند که کریمی را به باشگاه احضار کنند اما مسائلی به وجود آمد که باعث شد آنها قید این تصمیم را بزنند. حالا آنها دنبال این هستند که کریمی را در نیم فصل مجاب به ترک باشگاه و حضور در یکی از تیم های اماراتی کنند تا مقدمات حضور دنیزلی بیش از پیش فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج