۳۱۶۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تدلوم بارش باران، از امشب

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که سامانه بارشی فعالی امشب (یکشنبه) از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجی از بارش‌های باران و رگبار را تا انتهای هفته در اکثر نقاط کشور پدید می‌آورد.

خبرگزاری تسنیم: امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: موج جدید بارش‌ها از عصر امروز (یک‌شنبه) با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب آغاز خواهد شد و به تدریج تا پایان هفته در کشور باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد:‌ این سامانه بارشی فعال که افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و باران را به همراه می‌آورد امشب شمال، شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز را در بر می‌گیرد و در دوشنبه و سه‌شنبه در نیمه غربی کشور به صورت کامل فعالیت خواهد داشت و موجب بارش‌های مناسب باران می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه انتظار داریم تا انتهای هفته این بارش‌ها در کشور و به‌ویژه در غرب، شمال غرب و دامنه‌های زاگرس باقی بماند، گفت: در ۴۸ ساعت آینده بیشتر استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد و غرب استان فارس درگیر بارش‌ها خواهند بود؛ البته سایر نقاط کشور نیز تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرد و بارش‌ها در مناطق شرق، شمال شرق و مرکز نیز تا آخر هفته وجود خواهد داشت.

نقشینه تصریح کرد: شدت بارش‌ها در غرب کشور و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بیشتر خواهد بود؛ که انتظار داریم این بارش‌ها سواحل غرب دریای خزر و استان‌های گیلان و مازندران را تا پایان هفته در بگیرد؛ بارندگی‌ها به صورت رگبار و باران است و در مناطق کوهستانی به‌صورت برف خواهد بود.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی که تا پایان هفته در غرب کشور، شمال غرب و به‌ تدریج در مرکز، شمال شرق و سایر مقاط باقی می‌ماند و موجی از بارندگی‌های مناسب را ایجاد می‌کند کاهش نسبی دما را نیز موجب خواهد شد؛ در این میان استان تهران هم تا پایان هفته دچار بارش‌های متناوب باران و افزایش ابر خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در حال حاضر سردترین منطقه کشور شهرکرد با ۱.۵ درجه زیر صفر سردترین و اهواز با ۳۴ درجه گرم‌ترین منطقه کشور محسوب می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      با سلام

      تداوم درسته....
      نه تدلوم.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج