۳۱۶۰۵۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

مزایای خاطره سازی برای فرزندان

تعریف افراد مختلف از خاطره خوب فرق دارد. خاطره های خوب بیشتر زمانی اتفاق می افتند كه باعث شوند بچه ها حس شادی، احساس مورد محبت بودن، اعتماد پیداكردن به یك تكیه گاه آرامش بخش یا دیده شدن را تجربه كنند.

وب سایت نی‌نی بان: خاطره های خوب گذشته، حس افراد را نسبت به خودشان بهتر و امید به زندگی شان را بیشتر می کند. گاهی خاطره خوبی كه یك بار اتفاق بیفتد به اندازه خاطره ای كه سالی یك بار اما همیشه پیش می آید عزیز و ماندگار نمی شود.

مزایای خاطره سازی برای فرزندان

مزایای خاطره سازی برای فرزندان

خاطره های خوب گذشته، حس افراد را نسبت به خودشان بهتر و امید به زندگی شان را بیشتر می کند. گاهی خاطره خوبی كه یك بار اتفاق بیفتد به اندازه خاطره ای كه سالی یك بار اما همیشه پیش می آید عزیز و ماندگار نمی شود. تعریف افراد مختلف از خاطره خوب فرق دارد. خاطره های خوب بیشتر زمانی اتفاق می افتند كه باعث شوند بچه ها حس شادی، احساس مورد محبت بودن، اعتماد پیداكردن به یك تكیه گاه آرامش بخش یا دیده شدن را تجربه كنند. بین همه ویژگی هایی كه زیربنای ساختن یك خاطره خوب هستند، تكرار آن خاطره مهم ترین كار است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


علل به ارگاسم نرسیدن زنان

مزایای خاطره سازی برای فرزندان

در ابتدای شکل گیری رابطه جنسی هم اغلب این ترس وجود دارد که مبادا فرد متهم به این شود که پیش از این رابطه جنسی دیگری را تجربه کرده است و برای همین می‌داند که چطور باید در یک رابطه جنسی با طرف مقابل برخورد کرد و لذت هم برد.



نکات مراقبتی درباره دندان شیری کودک

مزایای خاطره سازی برای فرزندان

بهترین و تنهاترین شیوه برای سالم نگهداشتن دندان کودک، مراقبت های دندانی از ابتدای رویش دندانها است. داشتن روال منظم برای تمیز کردن دندان کودکان و رعایت بهداشت دهان او، امری ضروری است و در این باره راهنمایی های زیادی برای والدین در دسترس است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


گریه نی نی را چگونه بند بیاوریم؟

مزایای خاطره سازی برای فرزندان

برای گوش‌های بی‌تجربه، گریه بچه، فقط گریه بچه است! صدای بلندی دارد، آزاردهنده است و پایان‌ناپذیر! اما اگر مامان شده باشید می‌دانید گریه فرزندتان انواع مختلف دارد اما جالب اینجاست که تا می‌آیید معنای هر مدل گریه را کشف کنید، فرزندتان نوع جدیدی اختراع می‌کند! برای آرام کردن گریه نی‌نی راهنمای زیر را به دقت بخوانید تا بدانید چه چیزی باعث گریه آنها می‌شود و برای آرام کردن گریه فرزندتان چه کار باید بکنید.


عوارض سزارین را می دانید؟

مزایای خاطره سازی برای فرزندان

آمارها سزارین در سال های اخیر در کشور ما روند صعودی این شاخص را در بسیاری از نقاط کشور، به ویژه شهرهای بزرگ نشان می دهد. در حالی که طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت در کشورهای پیشرفته تنها ۵ تا ۱۵ درصد زایمان ها به طریق سزارین انجام می‌شود، در ایران آمارهای سزارین بیشتر از حد معمول جهانی است و نسبت به زایمان طبیعی افزایش و رشد چمشگیری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج