۳۱۶۱۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلعتبری: به نویدکیا افتخار می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: نویدکیا هرچه دارد از سپاهان است و من چیزهایی از نویدکیا دیدم که به او به عنوان کاپیتان سپاهان افتخار می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: نویدکیا هرچه دارد از سپاهان است و من چیزهایی از نویدکیا دیدم که به او به عنوان کاپیتان سپاهان افتخار می‌کنم.

محمدرضا خلعتبری پس از تساوی بدون گل سپاهان و استقلال گفت: با برنامه بازی کردیم. نقاط ضعف و قوت تیم استقلال را به خوبی می‌شناختیم اما متأسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و در روزی که مستحق سه امتیاز بودیم مساوی کردیم.

وی در خصوص حواشی که در اردوی تیم سپاهان پیش از بازی با استقلال پیش‌آمد، تأکید کرد: من فقط در مورد بازی صحبت می‌کنم و در مورد حاشیه‌ها نظری نداشته و بعداً صحبت می‌کنم. من فقط یک جمله می‌خواهم بگویم و اینکه به نویدکیا به عنوان کاپیتان تیم افتخار می‌کنم.

خلعتعبری در پاسخ به اینکه این جمله به معنای مخالفت با استیماچ نیست گفت: استیماچ سرمربی تیم است و به هر حال باشگاه او را انتخاب کرده و اگر بگوید بازی کن، بازی می‌کنم و اگر بگوید نیمکت نشین باشم به نظر او احترام می‌گذارم. من هیچ مشکلی با استیماچ ندارم حتی اگر چند بازی بازی نکنم بازهم به نظر استیماچ احترام می‌گذارم. من گفتم نویدکیا هرچه دارد از سپاهان است و من چیزهایی از نویدکیا دیدم که به او به عنوان کاپیتان سپاهان افتخار می‌کنم.

مهاجم سپاهان در خصوص عملکرد تیمش در این فصل تصریح کرد: طبیعی است که عملکرد خوبی نداشته‌ایم و هواداران نیز حق دارند ناراضی باشند اما بیشتر از اینکه ما مقصر باشیم مسئولان باشگاه باید زودتر به فکر مشکلات بازیکنان می‌بودند نه اینکه تازه به فکر بیفتند.

خلعتبری در خصوص فحاشی‌هایی که علیه او در دقایقی از بازی صورت گرفت گفت: من به هواداران استقلال و پرسپولیس احترام می‌گذارم به هر حال ورزشگاه است و چنین اتفاقاتی می‌افتد. من وقتی که به تبریز رفتم تماشاگران بهترین رفتار را با من داشتند اما هواداران استقلال پرسپولیس و ملوان تعصب خاصی روی تیم خود دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج