۳۱۶۲۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۸ پیشنهاد برای علاقه‌ مندان به موسیقی پاپ

خوانندگان موسیقی پاپ از یکم اردیبهشت‌ماه ساز و آواز خود را در سالن‌های تهران کوک خواهند کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد: خوانندگان موسیقی پاپ از یکم اردیبهشت‌ماه ساز و آواز خود را در سالن‌های تهران کوک خواهند کرد.

محمد علیزاده ۱ و ۲ اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت و قطعات خاطره‌انگیز خود را برای هوادارانش اجرا خواهد کرد. این اجرا هر شب در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و بهای بلیت‌های کنسرت ۴۵ تا ۱۳۰ هزار تومان اعلام شده است. امین رستمی که از خوانندگان جوان موسیقی پاپ است، ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی می‌خواند. این اجرا ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود و بهای بلیت‌های آن ۳۵ تا ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود.

این در حالی است که فرزاد فرزین که به‌تازگی آلبوم «۶» را منتشر کرده، ۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱ و همچنین ۹اردیبهشت‌ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ با همراهی ارکستر بزرگ روی صحنه خواهد رفت. میزبانی این اجرا نیز برعهده سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود و علاقه‌مندان برای حضور در این اجرا باید بلیت‌های ۲۵ تا ۱۳۰ هزار تومانی بخرند. همچنین تالار ایوان شمس میزبان خواننده جوان دیگری به نام محمد قلی‌پور است که اجرای خود را در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌کند. قیمت بلیت‌های این اجرا ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان است.

۱۰ اردیبهشت‌ماه نوبت گروه موسیقی «سون» است که اجرای خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه ببرد. این کنسرت در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌هایش هم ۴۵ تا ۱۳۰ هزار تومان اعلام شده است.

همین سالن، ۲۰ اردیبهشت‌ماه میزبان علی‌عبدالمالکی و هوادارانش خواهد بود که قرار است، کنسرت خود را ساعت ۲۱:۳۰ برگزار کند. سقف بلیت‌فروشی این اجرا نسبت به کنسرت‌های دیگر بالاتر است و قیمت بلیت‌های اجرا ۴۰ تا ۱۴۰ هزار تومان خواهد بود. امید جهان نیز ۲۱ اردیبهشت‌ماه در این سالن اجرا خواهد داشت. اجرایی که ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌هایش ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است. اما حمید عسگری قصد دارد، قطعات آلبوم جدیدش را ۴خردادماه در همین سالن بخواند. این کنسرت در دو سانس ۱۸:۳۰ و برگزار می‌شود و بهای بلیت‌های آن ۵۰ تا ۱۴۰ هزار تومان خواهد بود.

Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/۱۰۴۰۶۹۸/#ixzz۴۵U۵OTqOT
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج