۳۱۶۳۵۶
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

مروری بر حاشیه های تلویزیون

برنامه های مختلفی که از شبکه های سیما روی آنتن می رود، جزو پربیننده ترین برنامه های سیما هستند و نکات و حواشی ریز و درشت زیادی هم از آن ها بیرون درز می کند.

روزنامه سینما: برنامه های مختلفی که از شبکه های سیما روی آنتن می رود، جزو پربیننده ترین برنامه های سیما هستند و نکات و حواشی ریز و درشت زیادی هم از آن ها بیرون درز می کند.

شوخی یا تمسخر؟

یکی از پرحاشیه ترین آیتم های بخش خبری ۲۰:۳۰ «خارج از گود» است، بخشی که مربوط به حواشی و اتفاقات ورزشی است و حالا که خبری از «صرفا جهت اطلاع» نیست، خارج از گودی ها فعالان میان داری می کنند اما در آخرین قسمت پخش شده از این بخش، علی رضوانی، گوینده خارج از گود با لحنی نسبت به کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال و همین طور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال صحبت می کرد که خیلی مناسب نبود و گاهی مرز بین شوخی و طنز را رد می کرد و به تمسخر می رسید و جدا از کلماتی که برای این چهره های شناخته شده دنیا ورزش استفاده شد، نوع به زبان آوردن آن کلمات توسط رضوانی هم به این سوءتفاهم کمک بیش تری کرد و می شد از نوع صحبت کردن آقای گوینده به این نتیجه رسید که وی با استفاده از متن طنز، دنبال تمسخر کردن ورزشی هاست.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

چقدر خوبیم ما

بخش خبری ساعت ۲۲ نیز شبنه شب یک نکته جالب توجه داشت. یکی از گزارشگران این بخش به پشت صحنه برنامه شب کوک رفته بود و از پشت صحنه یکی از پربیننده ترین برنامه های نوروزی سیما گزارشی تهیه کرد. البته نکته عجیب و غریب ماجرا این است که دقیقا معلوم نیست چرا شب کوک، در این که این مسابقه یکی از پرمخاطب ترین برنامه های این شب های تلویزیون است، شکی نیست اما برنامه هایی مثل «خندوانه» و «دورهمی» بینندگان بیش تری دارند.

جدا از این، فصل جدید «شب کوک» به پایان رسید و فعلا خبری از شور و هیجانی که این برنامه ایجاد کرده بود، نیست. با این وجود، دبیران این بخش خبری ترجیح دادند گفت و گو با عوامل سازنده این برنامه و گزارش پشت صحنه آن را زمانی روی آنتن ببرند و از آن تعریف کنند که پخش آن تمام شده و طرفداران این برنامه باید مدتی را در انتظار فصل جدید آن بنشینند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

کرلینگ یا فوتبال؟ مسئله این است

بروبچه های شبکه ورزش چندروزی است که پخش زنده مسابقات جهانی کرلینگ را روی آنتن می فرستند، مسابقاتی از یک ورزش عجیب و غریب که عمرش در ایران به سه سال هم نمی رسد اما شبکه ورزشی ها ترجیح دادند مسابقات جهانی این ورزش را به صورت زنده روی آنتن بفرستند.

شنبه هم زمان با پخش مسابقات کرلینگ از شبکه ورزش، مسابقه دو تیم نفت تهران و پدیده از لیگ برتر خودمان یا وستهام و آرسنال از سری رقابت های لیگ جزیره هم برگزار شد که مدیران شبکه ورزش تصمیم گرفتند این ورزش تازه وارد را تحویل بگیرند. صرف انجام چنین حرکتی از شبکه تخصصی ورزش اصلا بد نیست اما زمانی که چندین مسابقه فوتبال داخلی و خارجی در حال برگزاری است، بهتر بود که به جای این ورزش، مسابقات فوتبالی روی آنتن می رفت که م مخاطبان این ورزش را راضی نگه می داشت و هم بینندگان خود شبکه ورزش را بالا می برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولین باری نیست که جناب علی اقای رضوانی با لحن بد نسبت به کارلوس کی روش صحبت میکنه،از قبل جام جهانی 2014 با این لحن صحبت میکنه

    • سمیر

      آقای رضوانی یک خبرنگار درجه یک است و باید از سوژه ها حرف بزنه
      چشم حسوداش کور بشه الهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج