جاباما
۳۱۶۳۶۸
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

رفع ممنوع الکاری خواننده مشهور

این خواننده جوان با همراه چند خواننده دیگر از حدود هفت ماه قبل به دلیل شائبه همکاری با یکی از رسانه‌های غیرمجاز با حکم ممنوع‌الفعالیت مواجه شده بود

موسیقی ما: اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که همزمان با حل این مشکل، زانیار خسروی بالاخره روی صحنه خواهد رفت. به تازگی هم پوسترهایی در فضای مجازی و خصوصا صفحات منتسب به طرفداران زانیار دست به دست می‌شود و حکایت از آن دارد که روز ۲۴ اردیبهشت باید منتظر اولین کنسرت او پس از ماه‌ها در تهران باشیم.این برنامه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن هم به زودی آغاز می‌شود.

رفع ممنوع الکاری خواننده مشهور

اما داستان ممنوع‌الفعالیت شدن مجدد زانیار خسروی فرایند تقریبا پیچیده‌ای را سپری کرد. به این دلیل که در پاییز سال گذشته جمعی از چهره‌ها و گروه‌های سرشناس موسیقی در سبک‌های مختلف به دلیل شائبه همکاری با یکی از سایت‌های خارج از کشور از برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم رسمی منع شدند.تا پایان زمستان ۹۴ رفته رفته از تعداد لیست ممنوع‌الفعالیت های موسیقی کاسته شد اما خبری از زانیار نبود.

حواشی پیرامون خواننده آلبوم «۲۸» تا جایی پیش رفت که برادر او را هم به اعتراض واداشت. «سیروان خسروی» همزمان با جنجال‌های حضور «سالار عقیلی» در شبکه «من و تو» در یک پست اینستاگرامی نوشت:« بیش از ٣ ماه از ممنوعیت فعالیت برادرم به اتهام همکارى با سایت رادیو جوان گذشته است! منظور از همکارى، استفاده بدون اجازه این سایت از آهنگ‌هاى برادرم و تمامى خوانندگان پاپ و سنتى مجاز کشور است. به چه حقى فقط زانیار خسروى باید شامل این ممنوعیت باشد؟ اگر این اتهامِ ثابت‌نشده و پوچ، باید منجر به ممنوع‌الفعالیت شدن شود، باید تمامى خوانندگان مجاز کشور شامل این ممنوعیت شوند.»

البته داستان ممنوعیت فعالیت خسروی کوچک فقط به اینجا ختم نشد و او حتی نتوانست در کنسرتی که از قبل قراردادش را منعقد کرده بود هم حاضر شود. قرار بود زانیار روز سوم دی در شهر یزد روی صحنه برود که به جای او سیروان اجرای برنامه را بر عهده گرفت و روی صحنه حاضر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منگنه

      اه با این تیترهای زردتون. فکر کردم استاد شجریانه

    • ایرانی

      این نشانه عقب نشینی است که بی دلیل این جوانان را ممنوع التصویر می کند اینها هم مثل آب خوردن از این مملکت می روند و در خارج از کشور به موفقیتمی رسند

    • بدون نام

      فکر کردم شجریانه

    • بدون نام

      بچه قرتی سوسول

    • كامبيز

      كي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟....اين بچه خواننده معروفه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      خواننده مشهور.. واقعاکه.. خجالت بکشید

    • @@@حدیث@@@

      هه خواننده مشهور؛حمیدعسگری مشهوره نه این خواننده دوروزه

    • @@@حدیث@@@

      هه خواننده مشهور؛حمیدعسگری مشهوره نه این خواننده دوروزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج