۳۱۶۵۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سریع‌ترین گوشی‌های نیمه اول ۲۰۱۶

حتماً با اپلیکیشن بنچمارک AnTuTu آشنایی دارید. این اپ توان پردازشی، گرافیکی، مالتی‌تسکینگ و در کل عملکرد گوشی‌های اندرویدی و iOS را می‌سنجد. حالا به‌تازگی این شرکت لیست سریع‌ترین گوشی‌های فصل اول سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است.

فارنت - علی ارغوان: حتماً با اپلیکیشن بنچمارک AnTuTu آشنایی دارید. این اپ توان پردازشی، گرافیکی، مالتی‌تسکینگ و در کل عملکرد گوشی‌های اندرویدی و iOS را می‌سنجد. حالا به‌تازگی این شرکت لیست سریع‌ترین گوشی‌های فصل اول سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است.

سریع‌ترین گوشی‌های نیمه اول 2016

همان‌طور که مشاهده می‌کنید شیائومی Mi ۵، گلکسی اس ۷ اج و آیفون ۶اس با اختلاف ناچیز نسبت به یکدیگر اما با اختلافی زیاد نسبت به رتبه‌های بعدی در رده‌های اول تا سوم هستند. پس از این سه گوشی هواوی Mate ۸ قرار دارد و سپس Meizu Pro ۵ و گلکسی نوت ۵. از آن‌جا که تاریخ عرضه ال‌جی جی ۵ در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ نبوده در این لیست خبری از پرچم‌دار ال‌جی نیست اما انتظار داریم در نتایج بعدی جی ۵ نیز در میان برترین‌ها باشد. در مورد پرچم‌دار جدید هواوی P۹ و P۹ Plus نیز می‌توان گفت این دو گوشی نسبت به میت ۸ پیشرفت زیادی نداشته و کماکان به دلیل پردازنده گرافیکی نه‌چندان قدرتمند با پرچم‌داران بازار فاصله دارند.

سریع‌ترین گوشی‌های نیمه اول 2016

Xiaomi Mi ۵ از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کوالکام استفاده می‌کند در صورتی که امتیاز گلکسی اس ۷ اج را می‌توان میانگینی از نسخه اکسینوس و اسنپ‌دراگون این گوشی دانست. در این میان ذکر این نکته الزامی است که گلکسی اس ۷ اج از وضوح بالاتر QHD نسبت به FHD در Mi ۵ استفاده کرده و همین عامل باعث کمتر شدن امتیاز پرچم‌دار سامسونگ شده است. آیفون ۶اس نیز وضوحی پایین‌تر از هر دو گوشی داشته و به چیپست Apple A۹ مجهز شده است. پیش‌بینی می‌شود امتیاز iPhone SE نیز دقیقاً با آیفون ۶اس برابر باشد. به هر حال به نظر می‌رسد اکثر پرچم‌داران سال جدید اندروید حداقل ۵۰ درصد از نظر پردازش خام قوی‌تر از پرچم‌داران سال گذشته هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج