۳۱۶۵۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هشدار؛ سیل و آبگرفتگی در ۱۶ استان

سازمان هواشناسی کشور با اشاره به پیش‌بینی روز گذشته مبنی بر ورود سامانه بارشی به کشور و ریزش باران در نقاط مختلف، در اطلاعیه ای از آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های ۱۶ استان کشور در طی ۷۲ ساعت آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی کشور با اشاره به پیش‌بینی روز گذشته مبنی بر ورود سامانه بارشی به کشور و ریزش باران در نقاط مختلف، در اطلاعیه ای از آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های ۱۶ استان کشور در طی ۷۲ ساعت آینده خبر داد.

در اطلاعیه شماره ۸ این سازمان که بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی قرار گرفته است آمده است که پیرو اطلاعیه شماره ۷ به اطلاع می‌رساند به سبب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها به شرح زیر طی سه روز آینده پیش بینی می‌شود:

سه شنبه ۲۴ فروردین ۹۵: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها در شمال استان خوزستان، استان‌های کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال‌ و بختیاری، ایلام، لرستان، جنوب آذربایجان‌غربی، نیمه‌ غربی کردستان و کرمانشاه، جنوب استانهای مرکزی و همدان پیش بینی می‌شود.

چهار شنبه ۲۵ فروردین ۹۵: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در شمال استان خوزستان، استان‌های کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان استانهای واقع در ارتفاعات جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران پیش بینی می‌شود.

پنج شنبه ۹۵۲۶ فروردین ۹۵: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، بوشهر، غرب فارس، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری، استانهای واقع در ارتفاعات جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران و شمال استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش بینی می‌شود.

در پایان اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور آمده است: با توجه به شرایط ذکر شده در مناطق فوق، توصیه می شود اقدامات لازم جهت ایمنی بیشتر و جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید از جمله خودداری از توقف طولانی و برپا کردن چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها و نهرها انجام بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج