جاباما
۳۱۶۷۸۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تنهاییِ جنیفر

احتمالا همه کسانی که نام «جنیفر لارنس» را می شنوند به خودشان می گویند او هیچ کمبودی ندارد. محبوب و مشهور است، ثروت هنگفتی دارد، جوان است و چهره ای مناسب هم دارد. در دنیای سینما نیز آینده ای درخشان در انتظار اوست اما ظاهرا خود جنیفر لارنس چنین اعتقادی ندارد.

روزنامه هفت صبح: احتمالا همه کسانی که نام «جنیفر لارنس» را می شنوند به خودشان می گویند او هیچ کمبودی ندارد. محبوب و مشهور است، ثروت هنگفتی دارد، جوان است و چهره ای مناسب هم دارد. در دنیای سینما نیز آینده ای درخشان در انتظار اوست اما ظاهرا خود جنیفر لارنس چنین اعتقادی ندارد.

تنهاییِ جنیفر

او در مصاحبه ای که با یکی از مجله های آمریکایی داشته گفته است که بیش از هر چیز از تنهایی زجر می کشد. خودش می گوید وقتی مجرد است یعنی از چیزی محروم است که نه شهرت و محبوبیت و نه ثروت نمی تواند جای آن را بگیرد؛ عشق، بله منظور خانم لارنس عشق است: «نمی دانم شاید گاهی کارهایی کرده ام که کسانی که دوستم داشته اند از من سرخورده شده اند و همین دلیل تنها ماندن این روزهای من است.»

لارنس گفته است حالا ناامید است و می ترسد که نتواند هیچ وقت عشق را در زندگی اش لمس کند. بد نیست ما که دست مان به کار خیر می رود، بعد از روشن کردن تکلیف دختران روس، فکری هم به حال جنیفر لارنس بکنیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معین

      خانم لارنس من سرتا پا عشقم* ادرس بده تا با عشق بیام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج