جاباما
۳۱۶۸۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مشکل بلوتوث در آیفون SE

اگر به خرید یک آیفون SE فکر می‌کنید و این ایده حسابی هیجان زده‌تان کرده بد نیست دست نگه دارید و قبلش این مطلب را بخوانید.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: اگر به خرید یک آیفون SE فکر می‌کنید و این ایده حسابی هیجان زده‌تان کرده بد نیست دست نگه دارید و قبلش این مطلب را بخوانید.

مشکل بلوتوث در آیفون SE

اپل قرار است فکری به حال مشکل کیفیت صدای بلوتوث آیفون SE بکند. ظاهرا شکایاتی در وب‌ سایت پشتیبانی شرکت اپل ثبت شده که بیان می‌کنند کیفیت صدای بلوتوث این گوشی از حد مطلوب بسیار فاصله دارد. در واقع این ایراد در اغلب لوازمی که به شکل بلوتوثی پشتیبانی می‌شوند وجود دارد.

مشکل بلوتوث در آیفون SE

هندزفری و هدفون، کیفیت صدای تماس‌های تلفنی که از طریق بلندگوهای خودرو انجام می‌شوند، همه دچار مشکل هستند و کیفیت صدا در همه این موارد نامطلوب است. به عنوان مثال وقتی یک تماس به شکل عادی از طریق آیفون SE انجام شود کیفیت صدا در حد مطلوب است اما ظاهرا وقتی همین تماس تلفنی به شکل بلوتوثی اتفاق بیفتد کیفیت صدا اصلا تعریفی ندارد. البته وقتی پای پخش موسیقی در میان باشد آیفون SE بدون مشکل کار می‌کند و کیفیت صدا در این مورد ایرادی ندارد.

خوشبختانه در حال حاضر تیم مهندسی شرکت اپل از این مشکل آگاه شده‌اند و احتمالا به زودی چاره‌ای برای این مشکل خواهند یافت. اپل پیش از این مشکلات تماس تلفنی بلوتوثی با آیفون SE در خودروها را به گردن سازندگان خودرو انداخته بود اما ظاهرا این مشکل تا به حال در چندین مدل خودرو دیده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج