۳۱۶۸۷۳
۶ نظر
۵۰۵۶
۶ نظر
۵۰۵۶
پ

«خاطرات خون آشام» متوقف می شود

ایان سومرهالدر بازیگر نقش اصلی سریال «خاطرات خون‌آشام» به تازگی اعلام کرده این درام امریکایی که براساس رمانی به همین نام ساخته شده، در فصل هشتم به پایان می‌رسد. هرچند این خبر هنوز به طور رسمی از سوی شبکه سی‌دبلیو تایید نشده است.

آی‌سینما: هالیوود ریپورتر گزارش داده سومرهالدر بازیگری که در هفت فصل گذشته بازی در نقش «دیمن سالواتوره» را بر عهده داشته، دیروز در جمع هواداران سریال محبوب شبکه سی‌دبلیو (CW) اعلام کرده فصل هشتم پایان کار «خاطرات خون‌آشام» خواهد بود. بازیگر ۳۷ ساله در توضیح تصمیم سازندگان سریال اضافه کرده: «ما تصمیم گرفته‌ایم برای این که عدالت را در حق داستان سریال رعایت کرده باشیم، فقط یک فصل دیگر را به عنوان فصل نهایی سریال جلوی دوربین ببریم.»

«خاطرات خون آشام» متوقف می شود

فصل هفتم سریال که این روزها همچنان در حال پخش است، از ژانویه گذشته روی آنتن رفته و آخرین قسمت آن ۱۳ مه پخش می‌شود. با وجود این، سخنگوی سی‌دبلیو می‌گوید هنوز تصمیم قطعی درباره سرنوشت نهایی «خاطرات خون‌آشام» اتخاذ نشده و این در حالی است که دقیقا یک ماه پیش، مدیران این شبکه تلویزیونی از ساخت فصل هشتم سریال خبر داده بودند.

سومرهالدر که از فصل اول در «خاطرات خون‌آشام» حضور داشته، در شرایطی این خبر را اعلام کرده که چند روز پیش کت گراهام یکی دیگر از بازیگران نقش اصلی سریال در گفت‌وگویی اعلام کرده بود فصل هشتم آخرین حضور او در «خاطرات خون‌آشام» خواهد بود.

گراهام که بازی در نقش کاراکتر «بانی بنت» را بر عهده دارد در مصاحبه با «یو‌اس ویکلی» گفته: «فصل هشت آخرین حضور من در سریال خواهد بود و امیدوارم بعد از آن، بتوانم در کار دیگری در کنار این گروه حضور داشته باشم... در واقع، سخت‌ترین قسمت ماجرا جدایی از گروه سریال است چون حالا دیگر مثل یک خانواده‌ایم.»

بعد از جدایی نینا دوبرو بازیگر نقش «النا گیلبرت» شخصیت کلیدی سریال در فصل ششم، «خاطرات خون‌آشام» با افت و خیزهای فراوانی روبه‌رو شد و این اتفاق، در واقع بزرگ‌ترین لطمه‌ای بود که به سازندگان سریال وارد شد. «خاطرات خون‌آشام» (Vampire Diaries) که از تابستان ۲۰۰۹ در حال پخش است، در مدت هفت سال طرفداران پروپا قرص خودش را پیدا کرده است.

باید منتظر ماند و دید که سازندگان سریال چه واکنشی به حرف‌های سومرهالدر نشان خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هنگامه

      این سریال رو خیلی دوست دارم مخصوصا بازیگر نقش دیمن رو.خوبه که بالاخره داره تموم میشه از سال 2009 با این سریال و بازیگراش خاطره دارم.دلتنگشون میشم.در کل سریال خوبی بود.فصلای اولش خیلی بهتر بود.

    • محمدحسین

      بعضی سریال ها رو آدم دوست داره هیچ وقت تمام نشود مثل همین سریال که خیلی وقته نگاه میکنم

    • بدون نام

      من عاشق این سریالم بیشتر از ده بار نگاهش کردم من غرق در داستان و فیلمش شدم واقعا ناراحتم تموم شده چون من هنوز دارم با اونا زندگی میکنم

      پاسخ ها

      • حامد

        یعنی انصافا سریال به این میگن منم پنج بار دیدم ای کاش تموم نشده بود

    • S.sh

      It was perfect

    • شادي

      منم عاشق اين سريال وكاركتراش هستم چندبا ديدمش و بازم دارم ميبينم باهاس زندگي كردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج