۳۱۶۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقبال پرسپولیسی ها از بازگشت دنیزلی

برخی از بازیکنان پرسپولیس که تعدادشان هم کم نبود وقتی خبر مربوط به شایعه بازگشت دنیزلی به پرسپولیس را دیدند خوشحالی شان را پنهان نکردند. این واکنش ها نشان می دهد که مانوئل چهره محبوبی برای بازیکنان نیست.

استقبال پرسپولیسی ها از بازگشت دنیزلی

تماشا: به نظر می رسد به رغم تکذیب رویانیان، در میان بازیکنان پرسپولیس یک جبهه مخالف علیه مانوئل ژوزه تشکیل شده است. استقبال برخی بازیکنان پرسپولیس از خبری که روز گذشته در تماشا چاپ شد می توانددلیلی بر این ادعا باشد.

برخی از بازیکنان پرسپولیس که تعدادشان هم کم نبود وقتی خبر مربوط به شایعه بازگشت دنیزلی به پرسپولیس را دیدند خوشحالی شان را پنهان نکردند. این واکنش ها نشان می دهد که مانوئل چهره محبوبی برای بازیکنان نیست.

جرقه اول این ماجرا را محسن بنگر مدافع تازه وارد این تیم زده است. این مدافع که یک بار هم با ژوزه درگیری لفظی شدیدی پیدا کرده است به یک روزنامه ورزشی گفت: «مشکل تیم فنی است و ربطی به بازیکنان ندارد. رتبه شانزدهمی اصلا در شأن پرسپولیس نیست و ما باید امسال قهرمان شویم.»

مخاطب این حرف ها قطعا کسی جز ژوزه نیست. چون ژوزه بارها گفته است که مشکل بازیکنان روحی است. دیروزهم یکی از بازیکنان پرسپولیس با دیدن خبر می گفت: «مانوئل اگر می توانست کاری انجام بدهد تا حالا انجام می داد. 7 هفته گذشته است و ما شانزدهم هستیم.»

یکی دیگر از بازیکنان اصلا نمی توانست ذوق زدگی اش را پنهان کند: «وای اگر دنیزلی بیاید چه می شود!» دیگری توجیهات مانوئل را منطقی و قابل پذیرش نمی دانست و می گفت: «بهانه های او واقعا بهانه های الکی و بی معنی است. یعنی چه که تیم بد بسته شده؟ یعنی تیم ما از نظر بازیکن، از نفت و ملوان و مس و آلومینیوم هم بدتر بسته شده؟ مشکل پرسپولیس اصلا بازیکنان نیستند.»

یکی دیگر از بازیکنان پا را از این هم فراتر گذاشته بود: «تا دیروز همه به ما می گفتند کهکشانی، حالا چه شده که این حرف ها را می زنند؟ پس چرا کسی به ژوزه نمی گوید بهترین های ایران را در اختیار دارد؟»

یکی از بازیکنانی که کمتر به بازی گرفته می شود می گفت: «تعویض های عجیب و غریب ژوزه باعث شده که اعتماد دوطرفه بین بازیکنان و مربیان از بین برود. افت روحی را هم به این مشکلات اضافه کنید.»

یک بازیکن تازه وارد هم از چیزهایی که در زمان امضای قرارداد شنیده بود می گفت: «به من گفته بودند مربی پرسپولیس ایرانی است. به همین دلیل با پرسپولیس قرارداد بستم. من روحیاتم طوری است که با مربی ایرانی راحت کار می کنم. این را در تیم ملی هم نشان داده ام. من سال گذشته در تیم باشگاهی ام خوب کار می کردم امادر تیم ملی همه به من ایراد می گرفتند.»

دیگر نیمکت نشین پرسپولیس هم دل خونی از ژوزه داشت: «ژوزه با یک اشتباه همه سوابق خوب قبلی را نادیده می گیرد. اینکه با یک اشتباه سهوی نیمکت نشین بشوم نه برای من خوب است نه برای جانشین من».

یک بازیکن دیگر هم بود که محتوای حرف هایش اتهام سنگینی به ژوزه بود: «او با این کارها می خواهد بازیکنان خارجی مورد نظر را به تیم بیاورد. شاید بعضی ها به جای اطلاعات مربیگری، در زمینه دیگری به او اطلاعات داده اند».

آخرین نفر هم معتقد بود که ژوزه آدم زرنگی است: «ژوزه همان اول بخش زیادی از قراردادش را گرفته که نشان می دهد فکر این روزها را می کرده. خیلی زرنگ است».

پیش از این هم بازیکنانی مثل هادی نوروزی و بعدها ایمون زاید با چند مصاحبه به عملکرد سرمربی پرتغالی شان اعتراض کرده بودند. این جریان می تواند مهمترین دلیل ناکامی ژوزه با پرسپولیس را روشن کند. پرسپولیس آبستن اتفاقات تازه ای است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج