جاباما
۳۱۶۹۷۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خرید توریست ها با اثر انگشت در ژاپن

اگر قصد سفر به ژاپن را دارید لازم است بدانید احتمالا دیگر نیازی نخواهد بود که برای خرید، مبلغ زیادی ین خریداری کرده و نزد خود نگه دارید یا حتی کارت اعتباری تهیه کنید.

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: اگر قصد سفر به ژاپن را دارید لازم است بدانید احتمالا دیگر نیازی نخواهد بود که برای خرید، مبلغ زیادی ین خریداری کرده و نزد خود نگه دارید یا حتی کارت اعتباری تهیه کنید.

خرید توریست ها با اثر انگشت در ژاپن

ظاهرا دولت این کشور تصمیم دارد در تابستان امسال سیستمی را مورد آزمایش قرار دهد که به توریست ها امکان می دهد خریدهای خود در موقعیت های کلیدی گردشگری نظیر رستوران ها و هتل ها را صرفا از طریق اثرانگشت انجام دهند.

برای این منظور کافیست که اثرانگشت خود را در فرودگاه ثبت نمایید و دیگر کار تمام است و می توانید به خرید بپردازید. به این ترتیب حتی دیگر نیازی به نشان دادن پاسپورت در زمان وارسی بار و بنه و چمدان هایتان نیز نخواهد بود.

البته لازم است یادآور شویم که تنها ۳۰۰ نقطه در شمار معدودی از نواحی این کشور (شامل آتامی، هاکن، کاماکورا و یوگاوارا) در وهله نخست از این سیستم پشتیبانی خواهند کرد اما انتظار می رود که تا سال ۲۰۲۰ و همزمان با برپایی المپیک توکیو این سیستم در سرتاسر خاک ژاپن توسعه پیدا کند.

مقامات دولتی این کشور وعده داده اند که اطلاعات جمع آوری شده با این شیوه را به صورت کاملا گمنام نگه خواهند داشت اما باز هم بسیاری نسبت به این مساله ابراز نگرانی کرده اند.

البته کلیه افرادی که وارد خاک ژاپن می شوند باید انگشت نگاری شوند اما متصل نمودن این اثرانگشت به عادات خرید و سفر افراد می تواند شرایط پیچیده ای را به وجود آورد.

دولت ژاپن نیز باید متعهد شود که از اطلاعات گردآوری شده با این شیوه سوء استفاده نخواهد کرد و از آنها در برابر هکرها و سیاستمداران حفاظت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج