۳۱۶۹۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

درخواست معشوقه پسر قذافی از تونی بلر

اورلی ۴۱ ساله که در زمینه های گویندگی و بازیگری در تلویزیون اسرائیل فعالیت می کند برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ در لندن با سیف الاسلام قذافی آشنا شد و به مدت ۶ سال با او رابطه نزدیک و عاشقانه داشت.

عصر ایران: معشوقه سابق فرزند قذافی از تونی بلر خواست جان او را نجات دهد.

"اورلی فاینرمان" زن اسرائیلی و مدل لباس در نامه ای خطاب به تونی بلر نخست وزیر پیشین بریتانیا از او خواست برای نجات جان سیف الاسلام پسر معمر قذافی رهبر سابق لیبی اقدام کند.

گفته می شود اورلی آخرین معشوقه سیف الاسلام قذافی بود.

سیف الاسلام در صورت محاکمه در لیبی به دلیل نقش کلیدی در کشتار معترضین و انقلابیون لیبی در سال ۲۰۱۱ ، با مجازات اعدام روبه رو خواهد شد.

اورلی در این نامه از بلر به عنوان یکی از دوستان قدیمی اش، این درخواست را مطرح کرده است.

درخواست معشوقه پسر قذافی از تونی بلر

اورلی ۴۱ ساله که در زمینه های گویندگی و بازیگری در تلویزیون اسرائیل فعالیت می کند برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ در لندن با سیف الاسلام قذافی آشنا شد و به مدت ۶ سال با او رابطه نزدیک و عاشقانه داشت.

وی اضافه کرد: سیف الاسلام قبل از دستگیری به صورت جدی با تونی بلر کار می کرد. این دو ، دوستان قدیمی بودند و زمان آن رسیده که بلر کمک کند زیرا او به عنوان یک مسیحی دارای یک وظیفه اخلاقی است که باید به یک دوست که با گرفتاری روبه رو است کمک کند.

اورلی ادامه داد: کشتن سیف الاسلام هیچ دستاوردی نخواهد داشت مگر اینکه او به دلیل فعالیت های پدرش (قذافی) مجازات شود. باید برای نجات سیف الاسلام هر کاری انجام داد.

درخواست معشوقه پسر قذافی از تونی بلر

واقعیت این است رابطه احساسی سیف الاسلام با یک زن یهودی نشانه ای از این است که او به چه میزان دارای فکری باز و متمدن است و درباره انسان ها با استفاده از واقعیت ها و نه جایگاه آنها قضاوت می کرد. در ارتباط با سیف الاسلام به دلیل دینم یا ملیت اسرائیلی، هیچ اختلافی بروز نکرد.

سیف‏ الاسلام فرزند نخست قذافی از همسر دومش و متولد ۱۹۷۲ است. سیف الاسلام در حکومت سابق لیبی، سمت رسمی نداشت اما در عمل، نفر دوم حکومت بود و از او به عنوان جانشین پدرش برای رهبری لیبی یاد می شد.

وی محوریت مقابله با معترضین در سال ۲۰۱۱ را برعهده داشت و پس از سقوط طرابلس، به دست انقلابیون و در هنگام فرار از لیبی به سمت نیجر، بازداشت شد. سیف الاسلام هم اکنون زندانی است و به زودی محاکمه می شود.

برخی رسانه ها نیز به تازگی گفته اند سیف الاسلام از مقامات فعلی لیبی خواسته است برای وی حکم اعدام صادر و او را اعدام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      در اینجا باید گفت کوری عصا کش کور دیگر شد

    • Houria

      خب به ماچه!

    • بدون نام

      لعنت به هرچی اسرائیلی یه. نژاد پرست های خونخوار مسلمانان

    • بدون نام

      هرجا یه کشور مسلمان نفت خیز هست و یه دیکتاتور با خانواده ای بی بند و بار پای اسرائیل و عواملش به میون میاد اینجا هم یه معشوقه اسرائیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج