۳۱۷۰۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرط داوری ترکی در دربی ۸۲

سخنگوی کانون داوران گفت: محسن ترکی به شرطی که روز پنج‌شنبه صبح به تهران برسد و شرایط قضاوت را داشته باشد، قطعا داور دربی هشتاد و دوم پایتخت است.

خبرگزاری فارس: علی خسروی در مورد انتخاب داور دربی گفت: با توجه به اطلاعاتی که از داخل فدراسیون فوتبال کسب کردم، باتوجه به اجماعی که بین علیرضا اسدی دبیر فدراسیون در مالزی، فریدون اصفهانیان در زنجان و مسعود عنایت در تهران انجام شده، محسن ترکی تا این لحظه داور دربی ۸۲ پایتخت است.

وی ادامه داد: حسین زرگر از سمنان و تورج حق‌وردی از تهران دو گزینه بعدی قضاوت دربی ۸۲ هستند. با این حال با توجه به حضور محسن ترکی در ترکمنستان، شاید این دو داور دربی را قضاوت کنند، اما قرار است محسن ترکی پنج‌شنبه صبح به تهران برسد و فدراسیون نظر خود محسن ترکی را هم برای قضاوت دربی جویا خواهد شد تا اگر او شرایطش برای قضاوت مناسب باشد، دربی ۸۲ را سوت بزند، بنابراین به نظر می‌رسد، داوری محسن ترکی در دربی ۸۲ قطعی است.

سخنگوی کانون داوران افزود: من خودم ۵ گزینه را برای قضاوت دربی معرفی کرده بودم و از فدراسیون خواسته بودم دربی ۸۲ را به یک داور به غیر از محسن ترکی بدهد، اما با توجه به اینکه رقابت استقلال و پرسپولیس در ۱۵ سال گذشته به اندازه دربی ۸۲ حساسیت نداشته و دو تیم در حال حاضر در کورس قهرمانی هستند، به نظر می‌رسد انتخاب فدراسیون فوتبال که ترکی را داور دربی ۸۲ کرده، انتخابی معقول و منطقی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج