۳۱۷۰۷۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

توقیف آزرا با ۲۲۵ کیلومتر سرعت در آزادراه

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: یک خودروی آزرا که با سرعت ۲۲۵ کیلومتر در آزاد راه قزوین ـ رشت در حال حرکت بود متوقف شد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: یک خودروی آزرا که با سرعت ۲۲۵ کیلومتر در آزاد راه قزوین ـ رشت در حال حرکت بود متوقف شد.

بهرام زینلی با بیان اینکه خودروی هیوندا آزرایی که صبح امروز با ۲۲۵ کیلومتر سرعت در اتوبان قزوین ـ رشت در حال حرکت بود توسط پلیس متوقف شد، اظهار داشت: در استعلام پلاک این خودرو از مرکز، مشخص شد در کارنامه این خودرو یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده و هشت فقره تخلف حادثه‌ساز ثبت شده است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین با اشاره به اینکه سرعت مجاز آزاد راه قزوین ـ رشت ۱۲۰ کیلومتر است، عنوان کرد: بر اساس بند (د) ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو به مدت ۷۲ ساعت توقیف و راننده خودرو نیز برای شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

توقیف پژو پارس با بیش از ۴۷ میلیون ریال خلافی

زینلی همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس با بیش از ۴۷ میلیون ریال خلافی خبر داد و گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان قزوین حین گشت‌زنی، در راستای کنترل و برخورد با رانندگان پرخطر که باعث برهم زدن نظم ترافیکی و آسایش مردم و آرامش معابر می‌شوند، یک دستگاه سواری پژو پارس را بررسی و کنترل مدارک متوقف کردند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین افزود: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو در سامانه اجرائیات پلیس راهور، مشخص شد که خودرو دارای ۱۷۰ فقره تخلف و مبلغ ۴۷ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که با روشن شدن این امر، بلافاصله خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

زینلی مهمترین تخلفات ارتکابی راننده سواری پژو پارس را تخلفات حادثه‌سازی چون سرعت غیر‌مجاز، مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی و عدم استفاده از کمربند ایمنی و تخلفات ساکن (انواع توقف) برشمرد و از شهروندان خواست با رعایت قوانین ومقرارت راهنمایی و رانندگی که ضامن سلامتی است، با به نمایش گذاشتن فرهنگ ترافیک در جامعه، سهم و نقش خود را به عنوان یک شهروند قانون‌مدار در تولید امنیت و هدیه آرامش به همشهریان ایفا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این جادها که مال سرعت ۲۲۵کیلومترنیسن اینجاباجاده های اروپافرق میکنه ،،مگه خارج نرفتی،؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج