جاباما
۳۱۷۰۸۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد احمد توکلی از تیتر روزنامه کیهان

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه‌ای به حسین شریعتمداری نسبت به تیتر امروز روزنامه کیهان و درج نادرست رقم برداشت از صندوق توسعه ملی توسط دولت دهم، انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه‌ای به حسین شریعتمداری نسبت به تیتر امروز روزنامه کیهان و درج نادرست رقم برداشت از صندوق توسعه ملی توسط دولت دهم، انتقاد کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای شریعتمداری

مدیرمسئول محترم روزنامۀ کیهان

سلام علیکم

تیتر امروز سه‌شنبه کیهان همان تحریف روز دوشنبه روزنامه‌های مخالفان شما است، منتهی فقط جای دولت احمدی‌نژاد با دولت روحانی عوض شده است. بنده در نامۀ خویش خطاب به برادران مدیرمسئول روزنامه‌های طرفدارهای روحانی، تلاش کردم که توجه دهم که حتی دشمنی با گروهی نباید باعث بی عدالتی شود و نامه را با این تذکر تلخ تمام کردم که «شما... محتاج تغییر مسیر هستید تا با تشدید اختلافات بیش از این به مصالح ملی و منافع مردم آسیب نرسد و فردای قیامت به خلق خدا بدهکار نشوید».

چگونه است با وجود این نامه که در آن با صراحت ارقام درست ذکر شده است، کیهان همان رقم نادرست را تیتر یک می‌کند و نسبت ناروایی را که آنها به دولت آقای احمدی‌نژاد دادند، شما به دولت آقای روحانی می‌دهید؟

کار شما تلخ تر از کار آنان است. زیرا که اولاً نامه من که دستمایه گزارش جنابعالی بود در اختیارتان بود و ارقام درست را ارائه می‌داد و ثانیاً تذکر قرآن به آن برادران متوجه توکلی و شریعتمداری هم هست و ثالثاً به دلایلی انتظار از شما بیشتر است. وقتی ۱۵۲ میلیارد تومان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان می‌شود، چه احمدی نژاد این رقم وحشتناک را تلف کرده باشد یا روحانی، باید فاتحه نظامی را خواند که روسای جمهورش چنین تخلفاتی مرتکب می‌شوند. مطمئن هستم که شما راضی به این فاتحه خوانی نیستید. پس چرا چنین می‌کنید؟ واقع این است که احساس دشمنانه نمی‌گذارد حقیقت دیده شود.

چون غرض آمد هنر پوشیده شد

صد حجاب از دل به سوی دیده شد

اگر غیر از این بود نه آن سایت‌هایی که ظاهراً پیشقدم بوده در این تحریف، و نه روزنامه های آن برادران چنان اشتباه فاحشی را مرتکب می‌شدند، نه کیهان گرفتار این بلا می‌شد. چون در خبر نادرست منتشر شده آمده است که بنده گفته ام ۲.۵ (دو و نیم) میلیارد دلار از صندوق برداشته شده بود. اگر تمام این مبلغ را هم به مصرف نادرست می رساندند حداکثر کل مبلغ با ارز آزاد می شود حدود ۸۰۰۰ میلیارد تومان نه ۱۵۰ هزار میلیارد تومان. پس اگر هدف مچ‌گیری و تخریب رقیب نمی‌بود این مطلب علی القاعده به چشم می آمد و این همه گرد و غبار ایجاد نمی‌شد. به شما هم عرض می کنم «محتاج تغییر مسیر هستید تا با تشدید اختلافات بیش از این به مصالح ملی و منافع مردم آسیب نرسد و در فردای قیامت به خلق خدا بدهکار نشوید»

احمد توکلی

نماینده مجلس شورای اسلامی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب کیهانه دیگه ناراحتی ندارد
      فقط صفرها چند تا اضافه شده
      اونم دیگه مهم نیست چون مبالغ انچنانی انقدر شنیدیم که عادی شده برای ما

    • سیمین

      به این جناب توکلی باید گفت:شترسواری دولا دولا نمیشود!ایشان هم میخواهد وانمود کندهنوز اصول گراست وهم گویا ازحضرات مثلا روشنفکر وشیک وامروزی وعزیز دل غربیها خجالت میکشد که نکند یکوقت آنهااوراهم مانند جناب شریعتمداری تعریف کنند!والا تیتر کیهان کاملا گویاست وهیچ جای شبهه نداردوکیهان دروغ آن روزنامه هاراتیتر کرده است

    • بدون نام

      رقم آنقدر وحشتناکه که دکتر توکلی هم رقم 105 هزار میلیارد تیتر کیهان را 150 هزار میلیارد ذکر کرده ، البته تفاوت فقط 45 هزار میلیارد ناقابله !

    • mahasa

      کسی تعجب نمی کنه از فرمایشات گوهربار ایشان!

    • بدون نام

      چیزی که عوض داره، گله نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج