جاباما
۳۱۷۳۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ال جی روزگار خوشی را سپری می کند!

شرکت ال جی امروز گزارش مالی مربوط به دوره ی سه ماهه ی ابتدایی سال ۲۰۱۶ را منتشر نمود و باید بگوییم که شعار "Life Is Good” این بار واقعا برای خود شرکت صدق می کند.

وب‌سایت زوم تک - سینا اشتری: شرکت ال جی امروز گزارش مالی مربوط به دوره ی سه ماهه ی ابتدایی سال ۲۰۱۶ را منتشر نمود و باید بگوییم که شعار "Life Is Good" این بار واقعا برای خود شرکت صدق می کند.

ال جی روزگار خوشی را سپری می کند!

شرکت کره ای می گوید که در اولین ربع سال ۲۰۱۶ میلادی توانسته تا به سود ۴۴۰.۷ میلیون دلاری دست پیدا کند که اگر این رقم با آمار مربوط به بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته ی میلادی مقایسه کنیم متوجه افزایش ۶۵.۵ درصدی می شویم چون سود رسمی شرکت در بازه ی ۳ ماهه ی ابتدایی سال ۲۰۱۵ تنها ۲۶۶ میلیون دلار بود ، گزارش مالی امروز شرکت ال جی کارشناسان مالی را در بهت فرو برده است چون پیش بینی آنان از سود شرکت ال جی در بازه ی سه ماهه ی ابتدایی سال ۲۰۱۶ ۳۵۶ میلیون دلار بود و اکنون کارشناسان معتقدند که بازه ی سه ماهه ی ابتدایی سال ۲۰۱۶ پر سودترین ۳ ماه کاری ال جی پس از بهار سال ۲۰۱۴ می باشد.

البته باید گفت که طبق گزارشات رسمی شرکت ال جی درآمد شرکت کره ای در این بازه در مقایسه با بازه ی مشابه سال گذشته ی میلادی کاهش ۴.۵ درصدی را نشان می دهد و از رقم ۱۱.۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ به رقم ۱۱.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ رسیده است.

افزایش چشمگیر سود شرکت ال جی در سه ماه آغازین سال ۲۰۱۶ در حالی است که پرچمدار امسال آنها و یا G۵ به تازگی به بازار عرضه شده است و هیچ گونه تاثیری را بر آمارهای منتشر شده نداشته است و تاثیرات فروش G۵ در گزارش مالی سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۶ پدیدار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج