جاباما
۳۱۷۳۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تسلا S با چهره‌ جدید رونمایی می‌شود

پس از گذشت چهار سال از ورود مدل اس (Model S) به بازار، تسلا بالاخره تصمیم به تغییر چهره‌ و انجام بهبود‌های مختلف روی خودرو گرفت.

zoomit.ir - حسین ریاحی: پس از گذشت چهار سال از ورود مدل اس (Model S) به بازار، تسلا بالاخره تصمیم به تغییر چهره‌ و انجام بهبود‌های مختلف روی خودرو گرفت. برای اطلاع از جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

تسلا S با چهره‌ جدید رونمایی می‌شود

چند هفته‌ی پیش بود که تسلا از مدل ۳ رونمایی کرد، حال این کمپانی کالیفرنیایی قصد عرضه‌ی مدل اس را هم با چهره ای جدید دارد. بنا به گزارشی که توسط رودشو (Roadshow) منتشر شده است احتمالا تسلا، فیس لیفت مدل اس را خیلی زودتر از آنچه فکر کنید رونمایی خواهد کرد، شاید همین هفته‌ی آینده!.

یک منبع مطلع از تسلا که خواسته نامش فاش نشود به رودشو گفته است که مدل اس در چهره‌ی جدید خود دماغه ای شبیه به مدل ۳ و مدل ایکس خواهد داشت و با لامپ‌های اصلی از نوع ال ای دی و همچنین تنوع رنگ بیشتری عرضه خواهد شد. طراحی داخلی نیز از قرار معلوم سعی شده تا حد امکان به مدل ایکس نزدیکتر شود و همچنین فضاهای بیشتری برای اشیا پیش بینی شده است. با عرضه‌ی فیس لیفت مدل اس، قیمت این خودرو نیز افزایش خواهد داشت.

Electrek نیز ادعا کرده است که تصاویری مخفی از چهره‌ی جدید مدل اس را در اختیار دارد، اگرچه کیفیت آنها خیلی واضح نیست و به سختی می‌توان جزییات را مشاهده کرد.

شاید باورش سخت باشد ولی تسلا مدل اس چهار سال است که در بازار حضور دارد، با نگاهی به برنامه‌ی سایر خودروسازان متوجه خواهید شد که به طور متوسط، گذشت چهار سال از عمر یک محصول زمانی مناسب برای جایگزینی آن محسوب می‌شود. نکته‌ی عجیب اینجاست که تسلا در ماه اکتبر گذشته اعلام کرده بود که هیچ برنامه ای برای جایگزینی و یا اعمال تغییرات در مدل اس ندارد، این نشان می دهد که تولید مدل اس فیس لیفت شده، تصمیمی است که اخیرا گرفته شده است. شاید تسلا با این کار می خواهد میزان اشتیاق و واکنش بازار را نسبت به مدل ۳ بسنجد که قرار است از سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

تسلا مدل اس بزودی با رقبای جدیدی که شامل خودروهای لوکس و همچنین خودروهای الکتریکی جدیدی هستند مواجه خواهد شد، که از مهمترین آنها می‌توان مرسدس بنز کلاس E و S را برشمرد، هر دو مدل مرسدس بنز از زمان عرضه‌ی تسلا مدل اس در سال ۲۰۱۲ تا کنون بهینه سازی‌های بسیاری را بخود دیده اند و کاملا آماده‌ی رقابت با تسلا هستند.

از آنجایی که تسلا خیلی اهل شایعات نیست بهتر است تا زمان رونمایی رسمی خودرو صبر کنیم، ممکن است بزودی اطلاعات بیشتری از مدل اس جدید منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج