۳۱۷۳۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عادل، رامبد و آپدولیوچگی!

دوشنبه شب برنامه نود یک بخش ویژه داشت که در آن از چهره های معروف سینما و تلویزیون استفاده کرده بود.

روزنامه سینما:

کل کل هنرمندانه

دوشنبه شب برنامه نود یک بخش ویژه داشت که در آن از چهره های معروف سینما و تلویزیون استفاده کرده بود. در این قسمت از برنامه عادل فردوسی پور بخش زیادی به پیش بازی دربی اختصاص داشت، مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس که جمعه ساعت ۱۷ از شبکه ۳ روی آنتن می رود. فردوسی پور برای یکی از آیتم های مربوط به این مسابقه به سراغ هنرمندان فوتبالی رفته بود و آنها کل کل های جالبی در مقابل دوربین نود انجام دادند.

مجید یاسر، سروش صحت، پژمان جمشیدی و سام درخشانی هنرمندانی بودند که با آنها در یک زمین فوتسال گفتگو انجام شد و آنها در خصوص تیم های محبوب شان و مسابقه روز جمعه صحبت های جالبی را مطرح کردند. البته نکته جالب توجه در خصوص این چهار نفر این بود که بین سام درخشانی استقلالی و پژمان جمشیدی و مجیدی یاسرِ پرسپولیسی، سروش صحت هوادار سپاهان بود!

تغییر با اندکی تاخیر

فصل سوم «خندوانه» کم کم در حال بهتر شدن است. یکی از نقدهایی که به این فصل وارد بود، فاصله مهمان های برنامه و سن اصلی با تماشاگران حاضر در استودیو بود؛ اتفاقی که در مقایسه با فصل دوم خیلی توی چشم بود اما در قسمت قبل دیدیم که رامبد جوان تمهیدات جالبی اندیشیده.

عادل، رامبد و آپدولیوچگی!

زمانی که هومن سیدی به عنوان مهمان برنامه وارد استودیو شد، میز و صندلی که محل گفتگوی آنها بود از جای قبلی مهمان ها پایین تر بود و جوان و سیدی به تماشاگران حاضر در سالن خیلی نزدیک شده بودند. از طرف دیگر، در این قسمت کسانی که در سالن نشسته بودند، خیلی در برنامه حضور داشتند و رامبد چند باری با آنها صحبت کرد و همان طور که از ابتدا قرار بود، تماشاگران هم بخشی از برنامه شدند. این اتفاق ها (هر چند کوچک) نشان می دهد رامبد و اتاق فکر برنامه اش دارند به مسیر اصلی شان بازمی گردند.

سختی های خبرنگاری

در بخش خبری ۱۳:۱۵ شبکه ۳ که مربوط به اخبار و اتفاقات ورزشی است، گزارشی جالب در بخش اخبار بانوان پخش شد. گزارشی که مربوط به اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان بود. در این گزارش، گفتگوهای مختلفی با سرمربی تیم ملی، نایب رییس فدراسیون و کل ملی پوشان انجام شد و بخش های اینفوگرافی جالبی هم برای هر بازیکن طراحی شده بود اما این گزارش یک نکته جالب توجه دیگر هم داشت و آن این که غزل السادات بدیعی، گزارشگر این آیتم در بخش پایانی صحبت هایش را رو به دوربین گفت و بعد هم میت تمرین (وسیله ای که برای تکواندوکاران نگه می دارند و ورزشکاران با قدرت به آنها ضربه می زنند) ملی پوشان را در دست گرفت و آنها به نوبت ضربات شان را به سمت خانم گزارشگر می زدند. گزارش های اینچنینی یکی از نکاتی است که زیاد شدن شان مخصوصا در بخش اخبار بانوان می تواند باعث پویاتر شدن این بخش خبری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج