۳۱۷۴۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عزیزی: در مورد امکانات حق با کی‌روش است

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که کی‌روش در بحث امکانات تیم ملی حق دارد اما با این حال او نباید هر آنچه دلش می‌خواهد، بگوید.

خبرگزاری تسنیم: خداداد عزیزی درخصوص قرعه‌کشی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی و قرعه‌ای که ایران با آن مواجه شد، گفت: ما در گروه ساده‌ای نیستیم. برخلاف اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند این گروه برای ایران آسان است، من چنین نظری دارم. هیچ حریفی آسان نیست، هر تیمی که به این مرحله صعود کرده قطعا تیم خوبی بوده و ما در گروه سختی قرار گرفتیم. البته هر دو گروه سخت است.

او عنوان کرد: برخی می‌گویند چون کره‌جنوبی را سه‌بار بردیم، کار راحتی برای صعود داریم. آنهایی که چنین چیزی می‌گویند چیز زیادی از فوتبال نمی‌دانند. ما باید روی همه حریفان برنامه‌ریزی داشته باشیم و در نهایت به هدفمان برسیم. ما کی‌روش را آورده‌ایم که به جام‌جهانی برویم، ما او را انتخاب کردیم که در آسیا قهرمان شویم و تیم اول این قاره باشیم.

عزیزی درمورد چالش کی‌روش با فدراسیون فوتبال درمورد امکانات تیم ملی گفت: اینکه کی‌روش بهترین امکانات را بخواهد، چیز عجیبی نیست و من در این مورد حق را کاملا به سرمربی تیم ملی می‌دهم. به هر حال ما با امکانات و تمرین خوب می‌توانیم به جام‌جهانی برویم. با این حال من نمی‌توانم با برخی از رفتارهای کی‌روش موافق باشم، اینکه او هرچه بخواهد بگوید و اتفاقی نیفتد. واقعا اگر علی دایی، علی پروین یا دیگر مربیان ایرانی مثل کی‌روش رفتار می‌کردند، رسانه‌ها واکنشی نشان نمی‌دادند؟

مهاجم پیشین تیم ملی تاکید کرد: مطمئن باشید که اگر مربیان ایرانی برخی از رفتارهای کی‌روش را انجام می‌دادند قطعا رسانه‌ها به آنها حمله می‌کردند. به هر حال یکسری اصول در فوتبال وجود دارد که باید توسط سرمربی یا بازیکن رعایت شود. کی‌روش خدای فوتبال نیست که هرچه بگوید همان شود. او باید بپذیرد که در فوتبال ایران بالای دست او وجود دارد و باید همه چیز را در چارچوب خودش رعایت کند. واقعا حمایت همه جانبه برخی از کی‌روش عجیب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج