۳۱۷۴۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کفش پرینت گرفته شده فقط ۴۰۰ دلار!

شرکت نیوبالانس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نخستین مجموعه از کتانی‌های مخصوص دویدن که با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی تولید شده است، به‌زودی در فروشگاه عرضه خواهد شد.

خبرگزاری آنا: شرکت نیوبالانس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نخستین مجموعه از کتانی‌های مخصوص دویدن که با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی تولید شده است، به‌زودی در فروشگاه عرضه خواهد شد.

کفش پرینت گرفته شده فقط 400 دلار!

به‌نقل از وب‌سایت New Balance، پس از آنکه اواخر سال میلادی گذشته (حدود ۴ ماه قبل) شرکت نام‌آور آدیداس نمونه‌هایی از ایده کفش‌هایی را که کف آنها پرینت گرفته شده است، به جهان نشان داد، برخی از تولیدکنندگان دنباله‌رو، تصمیم گرفتند زودتر از این شرکت دست به کار شوند. اکنون شرکت نیوبالانس اعلام کرده است که نخستین مجموعه از کتانی‌های خود را که با تکنیک پرینت سه‌بعدی لیزری و با استفاده از ماده TPU کفی ساخته است، از روز ۱۵ آوریل (پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵) به مشتریان عرضه خواهد کرد.

کفش پرینت گرفته شده فقط 400 دلار!

این کفش‌ها که به قیمت هر جفت ۴۰۰ دلار فروخته می‌شود، کفی خاصی دارد که با مشخصات فرد خریدار ساخته می‌شود و برای قد، وزن و ویژگی‌های دیگر او تنظیم می‌شود. این مجموعه با نام «نسل زانته»، تنها شامل ۴۴ جفت کفش است و خریداران خوش‌شانسی که بتوانند خود را به ابتدای صف خرید برسانند می‌توانند از آنها برای دویدن و راه رفتن روزانه استفاده کنند.

کفش پرینت گرفته شده فقط 400 دلار!

شرکت آدیداس هنوز واکنشی به این اعلامیه نشان نداده است اما مسلم است که این شرکت قصد تولید انبوه چنین کفش‌های ورزشی را دارد و در هدف‌گذاری که قبلاً اعلام شده بود قرار است در هر فروشگاه آدیداس پرینتر سه‌بعدی نصب شود که کفی کفش خریداری شده را با توجه به مشخصات فرد خریدار برایش در همان‌جا تولید کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج