۳۱۷۵۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنزما: امیدوارم زیدان را اخراج نکنند

کریم بنزما پیام مستقیمی برای فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید فرستاد و از او خواست که تحت هر شرایطی زیدان را برای فصل بعد حفظ کند.

ورزش سه: کریم بنزما پیام مستقیمی برای فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید فرستاد و از او خواست که تحت هر شرایطی زیدان را برای فصل بعد حفظ کند.

زیدان نزدیک به ۴ ماه پیش جانشین رافا بنیتس در رئال مادرید شد و تا به امروز نتایج خوبی با کهکشانی ها کسب کرده است. او رئال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسانده و در لالیگا نیز ۴ امتیاز با بارسای صدرنشین فاصله دارد.

شب گذشته رئال مادرید با برتری ۳-۰ بر ولفسبورگ موفق شد برای ششمین بار متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. بسیاری معتقدند که زیدان تنها با قهرمان کردن رئال در چمپیونزلیگ است که می تواند فصل بعد نیز مربی رئال باقی بماند.

کریم بنزما در مصاحبه با رادیو مونته کارلو و در همین رابطه گفت:" با زیدان رابطه بسیار خوبی دارم. او مثل برادر بزرگتر من است و حالا مربی تیم ماست و معتقدم به شایستگی روی نیمکت رئال نشسته است. مقابل ولفسبورگ بازی رفت را ۲-۰ باخته بودیم و می دانستیم که در بازی برگشت باید با همه وجود بازی کنیم. بخش زیادی از موفقیت شب گذشته ما در نتیجه تدابیر زیدان است.

امیدوارم سوای هر نتیجه ای که با زیدان کسب خواهیم کرد، او فصل بعد هم مربی ما باشد و برکنار نشود. دوست دارم او همچنان مربی رئال باشد و مطمئنم که ثابت خواهد کرد همانطور که بازیکن بزرگی بود، مربی بزرگی نیز خواهد شد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج