جاباما
۳۱۷۶۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طنز؛ چه سالی بشه امسال

مسعود مغاري در روزنامه قانون نوشت:

روزهای آخر سال گذشته همکاران به طرز وحشیانه ای منتظر ریختن عیدی بودند و از هر صدای مشکوک منتسب به زنگ پیامک به راحتی نمی‌گذشتند و با کوچک ترین صدایی همگی نیم خیز شده یا به صورت چهار نعل به سمت گوشی می‌دویدند. احساس می‌کردیم انتظار و شوق ما با همت رفیع مسئول مالی محترم رابطه معکوس داشت. بالاخره در یک شب گرم بارانی حول و حوش ساعت 4 نیمه شب زمانی که نیمی از کارمندان در تلگرام نبودند عیدی امسال ریخته شد. با محاسبات قبلی که داشتیم و با کسر بدهی و اقساط وام هایم به شرکت با باقیمانده حسابم در خوشبینانه ترین حالت می توانستم بودجه خرید یک چراغ قوه پلیسی فدرال آمریکا، یک بسته تیغ اصلاح صورت، یک چشم بند خواب و دادن عیدی یک کودک سه ساله را تامین کنم. ولی نمی‌دانم چرا یک حسی به من می گفت می‌تونم با این پول یک کار بزرگ و ماندگار انجام دهم. از پس انداز و سرمایه گذاری در بانک که همیشه یکی از برنامه های کلان اقتصادی من در این جور مواقع بوده که بگذریم این بار تصمیم گرفتم کمی در حال زندگی کنم، به خودم برسم و آینده نگری را فعلا متوقف نمایم. یکبار دیگه 5تا صفر موجودی (به ریال) حسابم را شمردم و دل را زدم به دریا. قصد کردم از فرسودگی لباس هایم کمی کم کنم. قسمت نخاع به پایین را به خاطر کمیت بالای پوشاک و از ترس فدا شدن کیفیت چشم پوشی کردم. پس خرید یک تی شرت با کیفیت را ترجیح دادم که هم بتوانم در مجالس رسمی بپوشم و هم مجالس کم رسمی!

برای خرید از دوست شیک پوشم مشورت گرفتم. او هم چند برند معتبر و نمایندگی‌های رسمی آن در تهران را به من معرفی کرد. با عصبانیتم تاکیدی کردم بر عقیده‌ام مبنی بر حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی. دست آخر دوست شیک پوشم با توجه به روحیات و مادیاتم مرا در یک کانال عضو کرد و نوید داد که در این کانال امروز پستی گذاشته خواهد شد با مضمون فروش لباس‌های با کیفیت ارزان!

10 صبح : من منتظر پست نوید داده شده هستم اولین پست گذاشته شد: شارژ رايگان، با انجام 16+30 مرحله زیر و ارسال اسکن تمام صفحات شناسنامه هزار تومان شارژ رایگان دریافت نموده و از مکالمه خود لذت کافی را ببرید. هر ایرانی یک شارژ رايگان.

12 صبح : ( لازم به ذکر است برای بنده پنجشنبه‌ها این ساعت هنوز هم صبح است). پست دوم: سمینار بزرگ دکتر رایگانی؛ کارمندت را قورت بده، ویژه مدیران. دیگر سمینارهای مرتبط: درمان شب بیداری، ناتوانی شعوری 2بعد از ظهر: پست سوم: دوست داری تا عید، گَریِ پس کله‌ات رفع بشه و بتونی واسه مهمونی رفتن گیس‌ات رو مثل لینچان ببندی. تنوع بالای رنگ موی کاشتنی 4 بعد از ظهر: پست بعدی : هک تلگرام تضمینی، نصف هزینه بعد از درآوردن عکس‌های خصوصی طرف دریافت می‌گردد. بیش از3 میلیون نصب در هفته اخیر. بدو تو کانال.

6 بعد از ظهر: ویدیوی جنجالی لباس خانگی پوشیدن بازیگر مرد معروف. ببین چه جوری شلوار تو خونه می‌پوشه. واقعا تاسف‌آوره. زود برو تا برنداشتن.

8 شب : گریه کن گریه کن، تکراریه گریه‌ات، تا حالا دیدی می‌گریی، چه جوری میشه قیافه‌ات. کانالی مخصوص انسان‌های دپ، سه ماه حقوق نگرفته، 6ماه اجاره خانه نداده. کانالی برای شما که هنوز خون آریایی در بدن‌تان جریان دارد.

10 شب : هشت راه افزایش سایز هیکل. چاقی در دو هفته، لاغری در 6ماه. با بهره‌گیری از متدهای : تلفیقی، تلقینی

12 شب: تور شرق آسیا. صبحانه ناهار شام چایی، دو روز، قیمت کارمندی برو توی کانال.

دنبال چی میگردین ساعت شد 12 شب میخوام بخوابم توقع ندارید که تا صبح پست ها را برایتان بنویسم. آقا پُست مخصوص فروش لباس را نگذاشت دیگه. نگذاشت. منم باز امسال مثل پارسال نه پیرارسال همون تی‌شرت سفید یقه دیپلمات رو که داشتمُ با شلوار کتون بنفشه ست کردم با خوشحالی از تعطیلات نوروز و دید باز دیدهای معروفش بهره لازم را بردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج