۳۱۷۷۰۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ساخت پردازنده های ۱۰ هسته ای سری i۷

شرکت ASRock یکی از معروف ترین های حوزه ی ساخت MotherBoard می باشد که امروز دست به یرزگترین فاش سازی سال در باره ی پردازنده های کامپیوتری زده است.

وب‌سایت زوم تک - سینا اشتری: شرکت ASRock یکی از معروف ترین های حوزه ی ساخت MotherBoard می باشد که امروز دست به یرزگترین فاش سازی سال در باره ی پردازنده های کامپیوتری زده است.

ساخت پردازنده های 10 هسته ای سری i7

شرکت ASRock دیروز از ساخت پردازنده ای ۱۰ هسته ای از سری پردازنده های Intel Core i ۷ خبر داده است ، البته در ماه گذشه شایعاتی پراکنده از ساخت این پردازنده منتشر شده بود و یک بار هم شرکت اینتل به طور غیر مستقیم و بدون افشای جزییات از ساخت پردازنده ای جدید از سری Core i ۷ با کد Core i۷-۶۹۵۰X خبر داد.

در بیانیه ای که شرکت ASRock امروز بر روی سایت خود منتشر نموده آمده است:

"برجسته ترین پردازنده ی ساخته شده ی امسال توسط شرکت اینتل پردازنده ی Core i۷-۶۹۵۰X می باشد و اهمیت این پردازنده در آن است که به عنوان اولین پردازنده ی ۱۰ هسته ای با بازار سخت افزار کامپیوتر ها وارد می شود و البته پردازنده های ۲۰۱۶ اینتل به همین ۱ مدل ختم نمی شوند!"

شرکت ASRock از ساخت ۳ مدل جدید پردازنده ی دیگر از سری پردازنده های Broadwell-E خبر داده است و به جز نامهای آنها به جزییات دیگری نپرداخته است ، به گفته ی سایت رسمی شرکت ASRock این پردازنده ها با نامهای i۷-۶۹۰۰K, i۷-۶۸۵۰K, and i۷-۶۸۰۰K به بازار عرضه خواهند شد که یکی از آنها ۸ هسته ای بوده و دو مدل دیگر ۶ هسته ای می باشند.

این شرکت در مورد ا.لین پردازنده ی ۱۰ هسته ای اینتل می گوید:"از آنجایی که که این پردازنده اولین مدل ده هسته ای در بین پردازنده های تجاری محسوب می شود به منظور به کار گیری آن کاربران نیاز دارند تا BIOS کامپیوتر خود را به روز رسانی نمایند که البته برای استفاده از ۳ پردازنذه ی جدید دیگر هم انجام این به روز رسانی لازم می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج