۳۱۷۷۰۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

عرضه نسخه پیش‌نمایش دوم اندروید N

اندروید N گوگل اسفندماه گذشته به شکل نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان با قابلیت‌های جدید زیادی عرضه شد. حالا گوگل به تازگی نسخه پیش‌نمایش دوم این سیستم‌عامل را با امکاناتی مانند نسخه جدید Vulkan API و پشتیبانی از شکلک‌های emoji جدید عرضه کرده است.

فارنت - علی ارغوان: اندروید N گوگل اسفندماه گذشته به شکل نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان با قابلیت‌های جدید زیادی عرضه شد. حالا گوگل به تازگی نسخه پیش‌نمایش دوم این سیستم‌عامل را با امکاناتی مانند نسخه جدید Vulkan API و پشتیبانی از شکلک‌های emoji جدید عرضه کرده است.

عرضه نسخه پیش‌نمایش دوم اندروید N

نسخه ابتدایی پیش‌نمایش اندروید N اواخر اسفندماه عرضه شد و گوگل بلافاصله یک آپدیت کوچک برای رفع برخی مشکلات کشف شده در نسخه اول مانند مشکلات اتصال به شبکه‌های مخفی وای‌فای و مشکلات حالت چندپنجره‌ای عرضه کرد. اما چون آپدیت جدید بسیار گسترده‌تر است می‌توان آن را نسخه دوم نامید. در نسخه جدید اندروید N توسعه‌دهندگان اجازه دارند که ارتفاع حداکثر و حداقل پنجره اپ خود را در حالت دوپنجره‌ای تنظیم کنند.

شاید مهم‌ترین ویژگی نسخه جدید اندروید N پشتیبانی از Vulkan ۳D API باشد که به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های با محتوای سه‌بعدی اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم به پردازنده گرافیکی دسترسی داشته باشند. به این ترتیب بازی‌های گرافیکی عملکرد بسیار بهتری داشته و می‌توانند از حداکثر توان پردازنده استفاده کنند. به گفته گوگل در بنچمارک‌های گرافیکی که از Vulkan استفاده می‌کنند امتیاز بنچمارک می‌تواند تا ۱۰ برابر بیشتر از استاندارد قبلی OpenGL ES باشد.

یک ویژگی جدید اضافه شدن میان‌برها به لانچر اندروید N است. با استفاده از API جدید توسعه‌دهندگان می‌توانند میان‌برهایی برای دسترسی مستقیم به امکانات اپ‌های خود مثل تماس با یک شخص خاص، بازکردن یک وب‌سایت، ارسال پیام، مسیریابی به محل کار و … ایجاد کنند. گوگل می‌گوید لانچرها می‌توانند بین ۳ تا ۵ میان‌بر برای هر اپ نشان دهند. در اندروید جدید همچنین شکلک‌های جدیدی با موضوع افراد اضافه شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سلفی، Facepalm و شکلک‌های ورزشی اشاره کرد.

عرضه نسخه پیش‌نمایش دوم اندروید N

نسخه دوم اندروید N پیش‌نمایش در حال حاضر برای نکسوس ۶، نکسوس ۵ایکس، نکسوس ۶پی، نکسوس ۹ و Pixel C عرضه شده است. این آپدیت همچنین برای گوشی‌های ارزان‌قیمت سری Android One از شرکت General Mobile نیز قابل نصب است. گفتنی است برای آپدیت کردن به نسخه پیش‌نمایش دوم برخلاف نسخه‌های پیشین اندروید نیاز به فلش کردن مجدد نداشته و به صورت OTA از طریق خود گوشی انجام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج