۳۱۷۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علی دایی:

فحش بازیکن تراکتور شایسته خانواده‌اش بود

سرمربی صبای قم معتقد است تیمش استحقاق رسیدن به پیروزی مقابل تراکتورسازی را داشت.

ورزش سه: سرمربی صبای قم معتقد است تیمش استحقاق رسیدن به پیروزی مقابل تراکتورسازی را داشت.

علی دایی در نشست خبری بعد از بازی برابر تراکتورسازی از تساوی دقایق پایانی تیمش ابراز نارضایتی کرد.

مساوی نمی‌خواستم

ما گفته بودیم یک امتیاز نمی‌خواهیم و مساوی امروز یکی از تلخ‌ترین نتایج زندگی‌ام بود. بازیکنان ما از همان ابتدای مسابقه سوار بر بازی بودند و تا پایان این را ادامه دادند و ناراحت هستم که به ۳ امتیاز نرسیدیم. متاسفانه گل ما دو دقیقه به پایان بازی زده شد که باید زودتر این اتفاق می‌افتاد. گلی که خوردیم را هم نگاه کنید؛ روی یک اوت بود و نیمه دوم هم تراکتور کار خاصی انجام نداد و روی ضد حمله برنامه داشت که یکی، دو بار این کار را انجام داد.

بچه ۱۸ ساله گل ما را زد

در پنج دقیقه ابتدای بازی دو موقعیت داشتیم که باید گل می‌شد ولی از دست رفت. بازیکنان ما نباید فرصت از دست بدهند چون تا آخر فصل فقط باید به فکر پیروزی باشیم تا به رده‌های بالاتر برسیم. ان‌شاالله از ۴ بازی باقی مانده نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم. با داشته‌هایمان نتیجه خوبی گرفتیم و دیدید که یک بچه ۱۸ ساله را تعویض کردیم که خوشبختانه همان هم برای ما گل زد.

دروازه‌بان ما بیکار بود

قبول ندارم صبا افت داشته است. تراکتورسازی هفته گذشته در اصفهان ذوب‌آهن را شکست داد و آنها را حبس کرده بود و مدام از جناحین حمله می‌کرد ولی امروز ما به آنها اجازه ایجاد موقعیت نمی‌دادیم و فراهانی دروازه‌بان ما امروز بیکار بود. اگر زودتر به گل می‌رسیدیم مطمئنا به پیروزی می‌رسیدیم ولی فوتبال همین است. قطعا از نتیجه تساوی رضایت ندارم چون به کارمان نمی‌آمد.

بازیکن ۲ سال زحمت می‌کشد و فحش می‌خورد

همه می‌دانند ما آذری‌ها فهم و شعور بالایی داریم که در ایران سرافراز بوده و باعث افتخار شده است ولی متاسفانه اتفاقاتی در ورزشگاه یادگار امام تبریز می‌افتد که در شان مردم این شهر نیست و نباید اتفاقات را شاهد باشیم. باشگاه بزرگی مثل تراکتورسازی باید بین تماشاگرانش فرهنگ‌سازی داشته باشد. یک بازیکن(حامد لک) ۲ سال برای این تیم زحمت کشیده ولی مدام امروز فحش می‌خورد و امیرحسین صادقی هم گفت که توپ جمع کن به او فحاشی کرده است؛ این اتفاقات آن هم در تبریز جالبن یست.

مدام فحاشی کردند

مگر می‌شود این بازی برای ما حساس نباشد؟ ما می‌خواستیم فوتبالمان را ائه دهیم و نباید می‌گفتیم شرایط ما طوری است که نباید حساسیت بی‌مورد ایجاد کنیم. وقتی از اول بازی به همه ناسزا می‌شود بازیکن ما نباید شادی کند؟ کجا قایم شود؟ مسئول ورزشگاه یادگار امام دوربین صبا را گرفت که نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد چون هیچ ورزشگاهی چنین چیزهایی ندیدیم. هرچه فحش بود به ما و بازیکنانمان داده شد ولی هیچکس واکنشی نشان نداد.

فحش بازیکن تراکتور شایسته خانواده‌اش بود

مطمئنا اگر عشوری حواشی را کنار بگذارد بازیکن بزرگی خواهد شد چون فوتبالیست خوبی است ولی ببینید او در تمام حواشی و درگیری‌ها وارد می‌شود و وقتی تماشاگران به حامد لک فحاشی می‌کنند عشوری نباید بیاید یقه او را بگیرد و درگیر شود. اینکه از خودی‌ها طرفداری کنید و یک طرفه به قاضی بروید اصلا صحیح نیست. وقتی هم بین دو نیمه به رختکن می‌رفتیم یک بازیکن تراکتورسازی فحش‌هایی داد که شایسته خانواده‌اش بود.

آذری‌ها باید با فرهنگ باشند

هیچوقت گذشته‌ام را فراموش نکردم و همیشه گفتم افتخارم این است که آذری هستم. وطن من باید فرهنگ داشته باشد چون می‌دانم مردم آذربایجان بزرگ و با فرهنگ هستند.

چیزی از تراکتور ندیدیم

تمام بازیکنانمان تلاش خود را انجام دادند و سعی کردند به پیروزی برسیم؛ در مورد خسته بودن تراکتور چیزی نمی‌دانم ولی ما آنالیز دقیقی از تراکتور انجام داده بودیم و خوشبختانه چیزی از آنها ندیدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج