جاباما
۳۱۷۹۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دور جدید ساماندهی معتادان متجاهر

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی از آغاز دور جدید ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی از آغاز دور جدید ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت خبرداد.

فرزاد پارسیان با اشاره به آغاز دور جدید ساماندهی معتادان متجاهر تهران از روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه گفت: ظرفیت معتادان متجاهر در تهران حدود ۱۵ هزار نفراست و تلاش ما این است که این افراد به‌عنوان بیمار، تحت پوشش درمانی و مراکز اقامتی خاص قرار گیرند.

هوشیار با بیان اینکه سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، تنها در حوزه زیرساخت‌ها مسئولیت و وظیفه دارد که در همین راستا، ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد را از ۴۰۰ به ۱۰۰۰ نفر رسانده‌ایم؛ گفت: اما از سویی دیگر، برای ما چهره شهر اهمیت فراوانی دارد و بر همین اساس، به بحث ساماندهی معتادان و متکدیان نیز ورود پیداکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نگاه سازمان خدمات اجتماعی به ساماندهی معتادان، نگاهی مبتنی بر ماده ۱۵ و حمایت از افراد آسیب‌دیده است. گفت: به همین خاطر، دنبال مداخلات بعد از ترک اعتیاد هستیم که شامل بازگشت به خانواده است و مجتمع‌های بهاران نیز بر همین اساس راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، مجتمع‌های بهاران، فقط ویژه بهبودیافتگان تهرانی است و طبق توافقی که در جلسه مشترک با دادستانی تهران حاصل‌شده است، معتادان شهرستانی، به شهرهایشان بازگردانده خواهند شد.

هوشیارکه در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت در پایان ضمن دعوت از مردم برای همکاری با شهرداری تهران در ساماندهی معتادان گفت: با جدیت به دنبال ساماندهی معتادان پایتخت و بازگشت بهبودیافتگان به آغوش جامعه هستیم و این اتفاق جز با مشارکت مردم حل نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج