۳۱۸۰۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اعتراف عربستان به كمک مالی به مالزی

وزیر امور خارجه عربستان بار دیگر اعتراف كرد كمك مالی به &#۰۳۹;نجیب تون رزاق&#۰۳۹; نخست وزیر مالزی از طرف عربستان سعودی انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا: وزیر امور خارجه عربستان بار دیگر اعتراف كرد كمك مالی به 'نجیب تون رزاق' نخست وزیر مالزی از طرف عربستان سعودی انجام شده است.

نخست وزیر مالزی توسط گروه های مخالف دولت و 'ماهاتیر محمد' نخست وزیر اسبق متهم به فساد مالی شد و اتهام وی واریز حدود ۷۰۰ میلیون دلار كمك مالی عربستان به حساب های شخصی است.

نجیب تون رزاق تاكید دارد كه این كمك مالی برای پیروزی حزب حاكم آمنو در انتخابات مهم سال ۲۰۱۳ را برای امور شخصی هزینه نكرده و دادستان كل مالزی هرگونه اتهام فساد مالی و جنایی در مورد وی را رد می كند.

براساس گزارش روز جمعه خبرگزاری رسمی مالزی (برناما)، 'عادل الجبیر' وزیر امور خارجه عربستان روز پنجشنبه اعتراف كرد كه كمك مالی به نجیب در واقع از عربستان سعودی بوده است.
وی گفت: ما از كمك مالی آگاه هستیم و این كمك مالی واقعی بوده و انتظار بازگشت هم نداریم. ما آگاهیم كه دادستان كل مالزی نیز به طور كامل موضوع را بررسی و هیچ تخلفی پیدا نشده است.

وی در استانبول و در حاشیه اجلاس سران سازمان همكاری اسلامی به خبرنگاران مالزیایی، گفت: بنابراین، تا آنجا كه به ما مربوط می شود، این موضوع پایان یافته است.

پیش از این نشست خبری، وزیر خارجه عربستان و نخست وزیر مالزی نشست دو جانبه ای برگزار كردند.

'محمد اپندی علی' دادستان كل مالزی بهمن ماه سال گذشته تاكید كرد نجیب از هرگونه خطا در رابطه با واریز دو میلیارد و 600 میلیون رینگیت به حساب بانكی شخصی پاك است.

وی گفت: تحقیقات نشان داد واریز مبلغ دو میلیارد و 80 میلیون رینگیت اهدایی از طرف خانواده سلطنتی عربستان در سال 2013 انجام شده كه دو میلیارد و 30 میلیون رینگیت آن همان سال بازگردانده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج