جاباما
۳۱۸۱۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روز بد آبی‌ها چگونه رقم خورد؟

نفر به نفر بازیکنان استقلال در دربی

تیم فوتبال استقلال با یک شکست سنگین دیدار مقابل پرسپولیس را ترک کرد.

ورزش سه: تیم فوتبال استقلال با یک شکست سنگین دیدار مقابل پرسپولیس را ترک کرد.

در شرایطی که آبی‌ها امیدوار به کسب نتیجه خوب در این بازی برای صدرنشینی بودند حوادث و اتفاقات کاملا علیه آنها رقم خورد و شکست ۴ گله در کارنامه تیم پرویز مظلومی ثبت شد. شاید بد نباشد عملکرد استقلالی‌ها را در این بازی مرور کنیم.

مهدی رحمتی (۶ از ۱۰)

کاپیتان استقلالی‌ها با وجود همه انتقادها باز هم نمایشی خود از خود نشان داد و با چند سیو عالی و مهار یک پنالتی به هر حال جزو شاخص‌ترین بازیکنان تیمش بود. رحمتی البته روی دو گل اشتباهات مسلمی داشت. اشتباهاتی که برای استقلال گران تمام شد.

حنیف عمران زاده(۳ از ۱۰)

مدافع باتجربه استقلال در یکی از تلخ‌ترین روزهای بازیگری نمایش ضعیف از خود بجای گذاشت و یک بازنده کامل مقابل مهاجمان سریع پرسپولیس بود. عمران‌زاده یک پنالتی مبتدیانه هم روی محسن بنگر کرد که البته به خیر گذشت.

هرائر مگویان (۵ از ۱۰)

مدافع ارمنی استقلالی‌ها باز هم بد بازی نکرد اما روی دو گل دریافتی تیمش نقش داشت. مگویان که شاید برای دفاع از دروازه استقلالی‌ها تنها بود، مثل عمران‌زاده نتوانست راهی برای کنترل خط حمله سریع پرسپولیس پیدا کند.

میثم مجیدی (۲ از ۱۰)

این بازیکن چپ پا یک تصمیم محض در برابر حملات پرسپولیسی‌ها بود و بارها و بارها مغلوب حملات پرسپولیسی‌ها شد. او در یک روز پرخطا آنقدر نمایش ضعیفی از خود ارائه داد که شاید کادرفنی استقلال از او قطع امید کند.

میلاد فخرالدینی(۲ از ۱۰)

تنها حرکت مثبت این بازیکن کرمانی‌الاصل ضربه پنالتی‌ای بود که در دقایق پایانی برای تیمش به دست آورد. فخرالدینی با بازی ضعیف فشار زیادی را به خسرو حیدری وارد کرد و مثل دربی‌های قبلی مقابل عالیشاه چندان موفق نبود.

محمدرضا خرسندنیا (۳ از ۱۰)

این هافبک بی‌تجربه مقابل هافبک‌های بازیساز و سریع پرسپولیس کم آورد و کیفیت لازم را برای حضور در دربی نشان نداد. شاید مهمترین نقطه ضعف استقلال همین عدم وجود یک بازیکن در کلاس روزبه چشمی برای بستن منافذ دفاعی بود که امروز کاملا خود را نشان داد.

امید ابراهیمی (۴ از ۱۰)

این هافبک ملی‌پوش که در دقایقی بازی را عصبی دنبال می‌کرد، در سیستم بازی استقلال بخشی از قابلیت‌های خود را از دست داده است. ابراهیمی یک هافبک ممتاز و باکلاس است اما امروز در بی‌نظمی بازی تیمش غرق شد و چندان موثر نبود.

خسرو حیدری (۵ از ۱۰)

شاید خسرو حیدری تنها بازیکن استقلال بود که واقعا مثبت بازی می‌کرد. اما پرویز مظلومی با بیرون کشیدن این بازیکن تصمیم کاملا عجیبی گرفت. خسرو که یکی، دو پاس خوب برای مهاجم استقلال فرستاد می‌توانست به بازی در ترکیب آبی‌ها ادامه بدهد.

جابر انصاری(۵ از ۱۰)

با وجود گل فرصت‌طلبانه‌ای که جابر به ثمر رساند او دو فرصت خوب را برای تیمش از دست داد و دومین بختی که او هدر داد می‌توانست کاملا بازی را به نفع استقلال برگرداند. جابر که از ابتدا در جمع استقلالی‌ها حاضر بود، متعصبانه بازی کرد اما او هم در روز خوبش قرار نداشت.

آرش برهانی (۲ از ۱۰)

این بازیکن باتجربه کمتر تاثیری در نمایش امروز استقلال نداشت و در نیمه اول یک فرصت عالی را هم در رویارویی تک به تک با سوشا مکانی هدر داد. برهانی که با تصمیم عجیب مظلومی به عنوان یکی از دو مهاجم به میدان آمده بود، نشان داد که آمادگی حضور در این بازی سنگین را نداشته است.

سجاد شهباززاده(۴ از ۱۰)

اگر یک توپ سالم به سجاد شهباززاده می‌رسد می‌توانستیم بهتر درباره او قضاوت کنیم اما این بازیکن هرگز موقعیت خوبی برای گلزنی به دست نیاورد تا قابلیت‌های خود را نشان بدهد. شهباززاده که یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل بوده امروز نتوانست جوری که می‌‌خواهد بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج