۳۱۸۱۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افزایش قیمت نان تکذیب شد

عطف به انتشار گفتگوی مشاور معاون اجرایی رییس جمهور با آن خبرگزاری و انتشار خبر افزایش قیمت نان، بدینوسیله مقتضی است نسبت به اصلاح و انتشار توضیحات و تکذیب خبر افزایش قیمت نان اقدام گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان: عطف به انتشار گفتگوی مشاور معاون اجرایی رییس جمهور با آن خبرگزاری و انتشار خبر افزایش قیمت نان، بدینوسیله مقتضی است نسبت به اصلاح و انتشار توضیحات و تکذیب خبر افزایش قیمت نان اقدام گردد.

روابط عمومی معاونت اجرایی رئیس جمهور اعلام کرد: چون قیمت آرد خبازی افزایش پیدا نکرده است لذا افزایش قیمت نان در دستور کار نیست و برداشت افزایش قیمت نان برداشت شخصی خبرنگار بوده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجرایی رئیس جمهور، عطف به انتشار گفتگوی مشاور معاون اجرایی رییس جمهور با آن خبرگزاری و انتشار خبر افزایش قیمت نان، بدینوسیله مقتضی است نسبت به اصلاح و انتشار توضیحات و تکذیب خبر افزایش قیمت نان اقدام گردد.

مشاور معاون اجرایی رییس جمهور در این گفتگو به طرح جامع آرد و نان اشاره و تصریح نموده اند در صورت تصویب طرح جامع، احتمال افزایش قیمت وجود دارد و در آن صورت دولت تمهیدات جبرانی لازم را پیش بینی کرده است که البته هنوز تصویب نشده است.

مشاور معاون اجرایی رییس جمهور در این گفتگو تاکید نموده اند چون قیمت آرد خبازی افزایش پیدا نکرده است لذا افزایش قیمت نان در دستور کار نیست و برداشت افزایش قیمت نان برداشت شخصی خبرنگار بوده است. کما اینکه بعضا مثال هایی که جهت روشن شدن موضوع ارزش نان و مولفه های اقتصادی برای خبرنگار زده شده، متاسفانه در قالب گفتگو تنظیم و منتشر گردیده که اقدامی بدور از اصول و اخلاق حرفه ای است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج