۳۱۸۲۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آمار طلاهای قاچاق در بازار

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اظهارات غیرکارشناسی مبنی برقاچاق بودن ۴۰ درصد از طلای موجود در بازار، اعلام کرد که تنها مرجع رسمی اعلام قاچاق، ستاد مبارزه با قاچاق است که بر اساس رصد این ستاد، حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از طلای موجود در بازار قاچاق است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اظهارات غیرکارشناسی مبنی برقاچاق بودن ۴۰ درصد از طلای موجود در بازار، اعلام کرد که تنها مرجع رسمی اعلام قاچاق، ستاد مبارزه با قاچاق است که بر اساس رصد این ستاد، حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از طلای موجود در بازار قاچاق است.

عباس نخعی اظهار کرد: بخشی از قاچاق مصنوعات طلا به صورت مسافری وارد کشور می‌شود که کنترل آن بسیار سخت است و در این زمینه برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار به دست آمده و تحقیقات میدانی و مطالعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به همراه اتحادیه مربوطه، قاچاق ۱۵ تا۲۰ درصدی را در سال های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ شاهد بودیم و میزان قاچاق برای سال گذشته نیز در حال بررسی است.

نخعی تاکید کرد: در خصوص قاچاق مربوط به طلا آماری ارائه شده بود که غیرکارشناسی بوده و بعضا نیز شاهدیم برخی آمار از سوی شرکت هایی ارائه می‌شود که به دلیل وجود رقابت، اقدام به اعلام آمارهایی در این زمینه می کنند که اشتباه بوده و آن را تایید نمی کنیم.

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: به موجب ماده ۱۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هیچ آماری در زمینه قاچاق غیر از آمار رسمی اعلام شده از سوی ستاد، قابل پذیرش و استناد نیست و قانونگذار این اختیار را فقط به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج